donderdag 3 november 2016

Challenge 78 en random-winnaar 77

Goedemorgen allemaal....

Kunnen jullie het geloven...het is november....waar is dit jaar toch weer gebleven...de maanden vliegen langs en voor we het weten is het jaar weer voorbij.
3 november dus dat betekent een nieuwe challenge bij WLVC.

Natuurlijk gaan we eerst nog een winnaar bekend maken , gekozen door de random, en dat is geworden....

Nr. 13 Alice

Ik heb het al eens meer gezegd....13 hoeft écht geen ongeluksgetal te zijn hoor....
Alice, hartelijk gefeliciteerd en de mooie prijs van http://www.dehobbykaart.nl/ is voor jou.
Stuur mij even een mailtje met je gegevens en ik ga contact opnemen met de hobbykaart.
Je hebt 7 dagen om je prijs te claimen dus....niet vergeten.

Dan over naar de nieuwe challenge......met als sponsor....


De volgende prijs is beschikbaar gesteld door Bea...

PK 9140 pastel bloc



CR 1377 Bag Topper



Natuurlijk moet daar wel iets voor worden gedaan en de opdracht voor de komende weken is ....

Maak een vintage kaart/creatie met een lief vintage plaatje erop.
We love to see vintage cards/creations with a sweet vintage image.....

Wij zijn weer aan de slag gegaan om jullie van voorbeelden te voorzien en wowwww.....ze zijn zo lief geworden....

Henriëtte



Jolanda


Anneke


Jacqueline


Marjan


Chantal


Miranda


Plony


Odette


Liesbeth

Dit zijn ze weer....10 stuks...allemaal verschillend maar met heel veel plezier voor jullie gemaakt.
Dan is nu weer de beurt aan jullie om iets moois neer te zetten....wij hopen op lekker veel deelname want dit is een challenge waar je alle kanten mee uit kunt.

De challenge loopt tot 17 november 18.00 uur.....heel veel succes.

Namens ons allemaal een hele fijne dag,
xxx Plony

16 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Alice! Weer een hele leuke challenge met al die lieve plaatjes erbij op :)
    De eind datum...bedoelen jullie 17 november? Hihi
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je hebt helemaal gelijk hoor....ik heb het even veranderd . Dankjewel.

      Verwijderen
  2. Ow wat super leuk dat ik gewonnen heb. Ik vond het ook een super leuke opdracht. Ga jullie direct een mailje sturen.groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige voorbeeldkaarten, dames.Stuk voor stuk heel mooi gemaakt.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat zijn dit weer prachtige inspiratiekaartjes!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat een ontzettend mooie voorbeeld kaarten Dames !!
    Probeer deze keer weer mee te doen weer een leuke challenge .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Alice met je schitterende prijs!
    en weer een leuke nieuwe uitdaging met super mooie voorbeelden.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gefeliciteerd aan de winnaar en prachtige voorbeelden DT
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik weet ook niet waar de uren dagen en maanden blijven hihi Dus daarom dames zeer goed bedoeld heb ik hier alle prachtige voorbeeld kaarten weer bekeken de één nog mooier dan de ander...super!!!
    Alice van harte gefeliciteerd met je mooie prijs en ja natuurlijk doe ik weer gezellig mee met de nieuwe challenge!!!!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Voor je het weet is het kerst, inderdaad! Leuke nieuwe challenge staat erop, moet lukken, zeker met die mooie en inspirerende kaartjes van het DT! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo dames ik hoop dat mijn plaatje lief genoeg is anders verwijder mijn kaart maar, ik zie het wel.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd aan de winnaar en wat heeft het DT weer mooie voorbeelden als inspiratie gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een prachtige voor beelden weer ik heb ook geprobeerd een creatie te maken in vintage stijl ik vind het altijd heel moeilijk er wordt zoveel moois gemaakt geweldig ik geniet er altijd van groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, wat zitten er prachtige kaarten tussen!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen