dinsdag 25 oktober 2016

Top-3 van challenge 76

Goedemorgen en welkom weer bij WLVC waar we vandaag de top-3 voor jullie hebben.
De deelname aan de challenge met de engeltjes was niet overweldigend maar eerlijk gezegd zien we dat steeds meer bij onze challenges.....Jammer want vintage is zoiets heerlijks om te maken en je kunt er zoveel verschillende kanten mee op.
Gelukkig zijn er altijd echte die-hards en daaruit hebben we weer een prachtige top-3 gekozen...

Nr. 1 is geworden...Gerie

Kijk toch eens hoe geweldig mooi....en dit bedoel ik ook met je kunt er vele kanten mee op...het hoeft écht niet persé een vintage kaart te zijn.

Nr. 2....Marja


Zo superschattig dit...Het zal maar op je mat vallen in december...dan sta je toch te juichen.

Tenslotte nr. 3....Anita


Zo heel anders weer maar ook zo prachtig gedaan....

Complimenten dames,  jullie zijn echte winnaars.
Voor jullie is de WLVC-badge en wij hopen dat jullie trots zijn op dit behaalde resultaat.


Voor Gerie, als nr, 1 van vandaag, is een mooie prijs, beschikbaar gesteld door...


Ik denk dat je hier wel raad mee weet Gerie...


Neem weer even contact met mij op...de prijs moet officieel geclaimd worden...je weet waar je moet zijn. Ik hoor je snel.

Dan wijs ik nog even op onze lopende challenge.....vintage pink christmas....en je kunt de challenge >>>Hier vinden . Doe lekker mee, de challenge loopt nog tot 2 november 18.00 uur en het is echt tijd nu om je kerstkaarten op orde te krijgen hoor. Voor je het weet moeten ze de deur uit.

Namens ons allemaal wens ik iedereen een heerlijke dag en tot ziens hier bij WLVC.
xxx Plony

8 opmerkingen:

  1. Gerie gefeliciteerd met je 1ste plekje.

    Marja en Anita met jullie respectievelijkeen 2de en 3de plek. Prachtige creaties!

    Fijne dag en groetjes van Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wouw surprise, surprise!!! Weer een heerlijk begin van mijn vrije dag, ben meteen ineen jubel stemming! Heel erg bedankt voor het kiezen van mijn Lollipop en met die prachtige prijs weet ik zeker wel raad, hihi Dank jullie wel DT en Plony ik ga je meteen mailen hoor! Ook Marja en Anita van harte proficiat met jullie prachtige kaart! Mijn roze kerstkaart komt eraan hoor in vintage!
    Allemaal een fijne dag en groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Van harte gefeliciteerd Gerie!
      Je prijs gaat morgen op de post, vanwege mijn vakantie iets later dan gepland.
      Veel plezier ermee!

      Groetjes, Els (EBbies Hobbyshop)

      Verwijderen
  4. Gefeliciteerd Gerie met je super leuke prijs!
    En fantastisch Marja en ik in de top 3...daar ben ik heel blij mee dank je wel daarvoor!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd dames wat een gave prijs krijg je Gerie super spulletjes waar jij vast weer iets heel moois mee gaat maken.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefelciteerd aan de winnaars, Geir weet hier wel raad mee, wauw hele mooie prijs.
    De kerstkaart staat op mijn lijstje om te maken hoor!
    Ga mijn best doen om het dit keer wel te redeen hoor!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen