zondag 25 september 2016

De top-3 van challenge 74

Een hele goedemorgen en fijn dat jullie er weer zijn.
Vandaag de top-3 van challenge 74 en dat was onze vintage romance challenge.
Een heerlijk onderwerp en we hebben dan ook met heel veel plezier jullie kaarten bewonderd.

Met het team hebben we weer een top-3 gekozen en dan zijn geworden:

Nr. 1 Miranda met dit schitterende lijstje...


Nr. 2 Nel met deze superromantische kaart...


nr. 3 Marie met dit schattige tafreeltje


Geweldig gedaan dames....absoluut heeeeeeeeel mooi.
Jullie mogen de badge van WLVC meenemen naar je blog en daar laten zien dat je in onze top-3 staat.


Natuurlijk is er voor de winnaar weer een prijs....beschikbaar gesteld door onze sponsor....

en het is deze keer een hele mooie....en spannende prijs Miranda .....dit is namelijk de foto die ik van Hennie kreeg toegestuurd...


Ik zou zeggen neem snel contact met mij op om je prijs te claimen en dan ga je spoedig weten wat Hennie deze keer voor onze winnaar heeft bedacht.

Dat was het weer voor vandaag , prachtige creaties van onze winnaars en een hele mooie prijs van onze sponsor. Ik denk dat er weer een paar blije gezichten zijn op deze mooie zondag.

Dan herinner ik jullie nog even aan onze lopende challenge : Vintage kerstmis met ribbelkarton en die kunnen jullie >>Hier vinden of door op het plaatje rechtsbovenaan in de zijbalk te klikken.
Doe nog lekker mee, dit kan nog tot 2 oktober 18.00 uur.

Namens ons allemaal een hele fijne dag gewenst en graag tot ziens hier bij WLVC.
xxx Plony

5 opmerkingen:

  1. Nou hier zit een heel blij gezicht dames. Dank jullie wel dat jullie mijn ingelijst tafereeltje gekozen hebben. Ik ben er zelf ook een beetje verliefd op en hij staat hier op het dressoir voorlopig :)
    Ik heb naar Plony al een mailtje gestuurd...spannend zo'n verrassingsprijs.
    Nel en Marie ook van harte gefeliciteerd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Dames met jullie top kaartjes !
    Gr Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waaaauww wat leuk ik ben weer nummer 2 ik ben een klein beetje trots hoor andere dames GEFELICITEERD

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd dames met jullie mooie top 3 notering!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen