zaterdag 20 augustus 2016

De top-3 van challenge 72

Goedemorgen allemaal,

Het is weer tijd voor de top-3.....Jullie hebben er even op moeten wachten maar dit is de laatste keer dat we afwijken van ons gebruikelijke ritme...Volgende keer is het allemaal weer als van ouds.

Wie hebben wij gekozen voor deze top-3.....
Dat zijn geworden:

Nr. 1 Wilma


Nr. 2 Ellie


Nr. 3 Lia


Het waren weer hele mooie bijdrages die jullie allemaal hebben geleverd aan onze challenge maar deze 3 zijn de toppers geworden van challenge 72.
Super gedaan dames en voor jullie natuurlijk de badge van WLVC....neem hem mee en show aan iedereen dat je in onze top-3 staat.


Natuurlijk ook deze keer weer een hele mooie prijs voor de nr. 1.....Met dank aan onze sponsor...


mogen we de volgende prijs weggeven aan Wilma....


Je weet de procedure inmiddels wel denk ik Wilma....even contact met mij opnemen en je gegevens doormailen.....Dan gaat het vást goedkomen.

Dan maak ik jullie graag nog een keer attent op de lopende challenge die je >>>Hier kunt vinden.
Doe mee en wie weet ben jij de volgende winnaar.
De challenge loopt nog tot 2 september 18.00 uur.......heel veel succes.

Namens ons allen wens ik iedereen een hele fijne dag en een heerlijk weekend.
Lieve groetjes van Plony

12 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd dames.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi e kaartjes Dames, Gefeliciteerd !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat ontzettend leuk dat mijn strandkaart een top3 plekje heeft gehaald, dankjulliewel WLVC dames ik ben er erg blij mee.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super cool dat ik de challenge heb gewonnen. Dank jullie wel dames!!
    Lia en Ellie, ook jullie hebben met je schitterende kaart zeker dit top 3 plekje verdiend, GEFELICITEERD allebei !!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Congratulations ladies! What beautiful works of art!

    BeantwoordenVerwijderen