woensdag 3 augustus 2016

Challenge 73 en random-winnaar 72

Goedemorgen allemaal en hartelijk welkom weer bij WLVC.
Zitten jullie nog in de vakantiestemming.....wij wel hoor en daarom doen we nog een keer een challenge die de hele maand gaat duren.
Ook deze keer mag je 4 kaarten linken bij onze Mr.Linky dus als je heel veel inspiratie hebt.....of als het weer niet zo best is....maar dat hoop ik dan natuurlijk niet.

Eerst heb ik nog een winnaar te melden....random getrokken uit de deelnemers van onze vintage zon/zee/strand-challenge. De winnaar is geworden....

nr. 16 Marja
Heel hartelijk gefeliciteerd Marja, er ligt een prachtige prijs op jou te wachten van Marianne Design.
Mail mij even je gegevens en we gaan het voor je regelen.

Dan over naar de nieuwe challenge.....

De sponsor voor deze challenge is....

en dit is de hele mooie prijs die beschikbaar is gesteld.


Wie wil dit nu niet winnen.......ik wel hoor.....maar helaas voor mij hahahaha....dat gaat hem niet worden.
Als jij nu een kaart maakt met als thema : vintage mannenkaart/vintage male-card dan ben jij misschien wel de gelukkige winnaar van deze prijs.

Wij hebben ook deze maand nog onze gastdesigner Judy en ook zij heeft zich aan de mannenkaarten gewaagd en dit is haar bijdrage van vandaag.....

Wat is dit weer geweldig vinden jullie niet? Zo mooi gedaan en met zoveel oog voor details....Ik ben onder de indruk hoor.

Maar gelukkig hebben onze eigen meiden het ook geweldig gedaan en dit zijn de bijdrages van het DT....

Chantal


Miranda


Plony


Odette


Liesbeth


Henriëtte


Jolanda


Anneke


Jacqueline


Marjan

Zo, dat was hem weer....als je hier geen inspiratie uit kunt halen dan weet ik het niet meer hoor....
Wij hebben ons best gedaan en dan is nu de beurt aan jullie.
Deze challenge loopt tot 2 september 18.00 uur en zoals gezegd mag je 4 kaarten inleveren.

Ik wens iedereen heel veel knutselplezier en natuurlijk hoop ik dat we allemaal nog even lekker kunnen genieten van de zomer. Ik zag dat er weer wat mooi weer aankomt dus......Geniet!

Groetjes van ons hele DT van WLVC.
Liefs van Plony.

PS.....géén plaatje??? Kijk aan de rechterkant van het blog bij de pagina Vintage Plaatjes.....elke challenge nieuwe plaatjes.

8 opmerkingen:

  1. Gave stoere voorbeelden!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd Marja en wat een schitterend stoere kaarten wow.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd hoor Marja met je mooie random prijs!
    En jullie hebben weer genoeg inspiratie gegeven met al die prachtige voorbeelden!!!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaarten!!

    Als je daar geen inspiratie van krijgt;]

    Groetnis Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. supermooie inspiratiekaarten!
    nancy
    enne Marja, veel plezier met je gewonnen prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer super mooie voorbeelden Dames !
    Marja gefeliciteerd met je prijs .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een schitterende voorbeeldkaarten hebben jullie gemaakt,
    echt suuuuper mooi
    ik heb mijn kaartje ook geplaatst

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen