zondag 10 juli 2016

Welkom aan ons nieuwe designteamlid.....

Goedemorgen allemaal.....

Zoals jullie weten hebben wij plaats voor een nieuw designteam-lid en vandaag kom ik jullie vertellen dat we deze plaats inmiddels hebben ingevuld.
Lang getwijfeld of we een call zouden houden of zelf iemand gingen kiezen maar om deze dame konden we toch écht niet meer heen......Wij dachten dat ze wel heel goed zou passen bij ons team dus de stoute schoenen aangetrokken en haar gevraagd....en ja hoor.......Hier is ze dan.....
Ze stelt zich graag vandaag aan jullie voor.


Odette Moreau

Ik kreeg een vraagje van Plony of ik zin had om in het DT team te komen .... hier moest ik echt niet lang over nadenken want vintage en vintagekaartjes daar ben ik helemaal weg van ....
Mijn naam is Odette - bouwjaar 1951, getrouwd en wij hebben 2 kinderen en 2 schatten van kleinkinderen.
Voor ik besmet geraakte met het virus van kaartjes maken deed ik heel veel handwerk, naaien, breien, haken ....
Maar momenteel is mijn hobby toch echt wel kaartjes maken.
Ik ben begonnen met 3D maar momenteel maak ik graag scrapkaartjes en vintagekaartjes maken daar kan ik mij echt in uitleven ... Stempels inkleuren doe ik ook wel graag ...
Nog een hobby van mij is bezig zijn in de tuin en onze vele fuchia's daar ben ik echt wel trots op.
Ik hoop een leuke tijd te beleven in dit fantastische team en heb er heel veel zin in ....



Hartelijk welkom bij ons WLVC-team Odette en wij hopen dat je je thuis zult voelen in ons team.
Willen jullie Odette's blog bezoeken.....klik>>>Hier en je komt er vanzelf.

Fijne dag allemaal, xxx Plony



9 opmerkingen:

  1. Super leuk Odette, je past perfect bij dit team, want je vintage kaartjes zijn altijd zo mooi!!! Heel veel plezier met/bij het team van WLVC, maar dat zal vast gaan lukken!!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Odette ! Wens je heel veel succes .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd,Odette.Superleuk voor je.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd , ik kijk uit naar je creatie,s en veel succes groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een goede keus hoor, Odette haar kaarten zijn altijd heel mooi en sfeervol. Veel plezier met jullie nieuwe team-maatje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk voor je Odette, veel plezier
    en succes in je nieuwe DT team xx
    Liefs van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een goede aanwinst, ze lijkt mij prima te passen hier. Odette veel plezier in dit leuke team en je maakt pracht creaties dus super leuk je hier ook te zien!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen