woensdag 27 juli 2016

Reminder lopende challenge

Goedemorgen allemaal,

Nog 1 reminder voor de lopende challenge en dan zit de eerste zomer-challenge er weer op. De hele maand vragen wij jullie al om een vintage kaart/creatie te maken met als thema zon/zee/strand.
In augustus hebben we nog een maand challenge ivm de vakantie-tijd en daarna gaan wij weer verder met de reguliere challenges op de 3e en de 18e van de maand.

Maar nu eerst de reminder....van mezelf deze keer......Heel anders dan mijn vorige bijdrage voor deze challenge maar het is juist leuk om verschillende uitvoeringen te laten zien om jullie op ideetjes te brengen.


Ik heb een langwerpige kaart gesneden....een frame gesneden met de cricut en in de opening van het frame een lief plaatje gebruikt wat ik nog bij de voorraad had liggen.
Het is een kaartje geworden met weinig kleur maar dat geeft juist met dit plaatje wel een mooie sfeer denk ik.


Iedereen kent mijn ingrediënten wel.....alleen heb ik deze keer géén kantje gebruikt....Dat is wel iets bijzonders want dat gebeurt eigenlijk bijna nooit....zéker niet op een vintagekaart. Toch denk ik dat de kaart aan voldoende punten voldoet om een vintagekaart te mogen worden genoemd.


Doen jullie nog gezellig mee aan de challenge??? Er is een mooie prijs van Marianne Design te winnen dus reden genoeg om aan de slag te gaan.

Dan nog even een andere mededeling...

De 7 dagen die er voor staan om een prijs te claimen zijn verstreken voor de winnaar van de top-3 van challenge 71 en dat betekent dat de nr.2 de prijs gaat krijgen.....als er tenminste wordt gereageerd binnen de 7 dagen die er voor staan....De nr. 2 is.....Doris dus.....neem contact met mij op en je bent de winnaar van de vlindermal die beschikbaar is gesteld door De Mallenmolen.

Tenslotte wens ik namens ons allen iedereen een hele fijne dag en tot de nieuwe challenge op 3 augustus.
Liefs van Plony

4 opmerkingen:

  1. Wat een super mooie creatie Plony !
    Ja idd eens zonder kant maar het is zeker een prachtige vintage zoals je redden aangeeft vintage op een andere manier dan gewoon zijn van onze Plony hihi.
    Wat een verassing ik mag de prijs in ontvangst nemen super leuk hoor Dank jullie wel .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is really beautiful! I love it!
    hugs -Peninia Art
    https://peniniaart.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen