maandag 18 juli 2016

Reminder by Judy

Goedemorgen allemaal hier bij WLVC.
Fijn jullie weer te zien en ook al is de zomer niet helemaal wat we graag zouden willen......wij zijn toch nog gezellig bezig met onze challenge zon/zee/beach.....in vintage natuurlijk.

Wij hebben in juli en augustus een geweldige gastdesigner bij WLVC en dat is Judy van http://inkypinkydelights.blogspot.nl/ en zij heeft ook een reminderkaart gemaakt voor de lopende challenge.

Ik denk dat jullie met open mond zullen kijken naar wat Judy als reminder heeft gemaakt....
Ik vind het in ieder geval echt onbeschrijfelijk mooi.....gewoon geen woorden voor......


Zoveel geweldige details met zoveel zorg bij elkaar gezocht en gecombineerd.....zo knap gedaan en ik ben heel dankbaar dat zij dit voor WLVC wilde maken.
Als dit geen inspiratie geeft dan weet ik het niet meer.
GEWELDIGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG.......en vind je dit ook, ga dan even langs op het blog van Judy en laat het haar weten....dat vind ze vást heel leuk.

Ik kijk al uit naar de volgende challenge want daar heeft ze ook kaarten voor aangeleverd.....superssssssss.... zo mooi.

Dankjewel Judy......thanx Judy, I hope you understand how thankful we are to have you as our guest-designer and how much we love your gorgeous card..

Ik hoop dat jullie tussen het vakantie houden door nog tijd hebben voor een kaartje.....en dan graaaaaag een kaartje voor onze challenge natuurlijk. Tot 2 augustus kun je je mooie zomerse strandkaart of creatie linken bij WLVC en wij komen heel graag kijken wat je gemaakt hebt.

Er is een prachtige prijs te winnen van Marianne Design dus....doe je best.

Namens ons allen een hele fijne vakantie/zomertijd gewenst....
Lieve groetjes van Plony

3 opmerkingen:

  1. Dit is inderdaad geweldig ik ben lid van haar blog en ik kan niet wachten tot ze er weer wat op zet, jammer dat ze nu niet bij ons om de hoek woont Plony , veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtiggggggggggggg ik probeer mee tedoen, fijn dat de challenge langer duurt nu.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen