donderdag 7 juli 2016

Prijzen claimen

Goedemorgen allemaal.....

Vandaag kom ik een nieuwe winnaar bekend maken van de prijs van challenge 69!!!
Helaas is het zo dat na herhaalde oproepen de winnaar van de top-3 ....en ook daarna de nr. 2 van de top-3 hun prijs niet hebben geclaimd.
Misschien zullen jullie zeggen ...had je dan zélf geen contact op kunnen nemen met de winnaar....Ja, dat had gekund maar wij hebben nu eenmaal de regel dat de prijzen moeten worden geclaimd binnen een week en dan is het wél zo eerlijk om die regel van onze kant ook na te leven.
Uiteindelijk is het zo dat als je meedoet aan een challenge je ook de berichtjes in de gaten moet houden van dat challengeblog en doe je dat niet....tsja....dan gaat de prijs wel eens aan je neus voorbij.
Zo ook in dit geval aan de nr.1 en de nr.2 van challenge 69.

Dan hebben we nu dus een nieuwe winnaar voor de prijs van http://www.t-scrap-ateljeetje.nl/ en dat is geworden....Anita.... ook jij hebt een week de tijd om te reageren Anita en mocht de prijs er nu wéér niet uitgaan dan zal ik hem gaan verloten in de Facebook-groep.

Ik wil iedereen op het hart drukken om onze berichtjes toch voortaan goed in de gaten te houden want je ziet.....je kunt zomaar een prijs mislopen wanneer je dit NIET doet.

Wil je onze regels nog eens nalezen kijk dan in de rechter side-bar.....ook kun je de details betreffende de 600 volgers-candy vinden aan de rechterkant......Het is maar een tip....
Er gebeurt regelmatig van alles bij WLVC dus.....ik zou zeggen mis nietssssssssssss.......
Natuurlijk moet je óók de lopende challenge niet missen......vintage zon/zee/strand.....lekker zomers dus doe mee. Je kunt de challenge >>>Hier vinden....

7 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Anita.
    Ja daar ben ik het volledig mee eens.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauw!!! Ik wil de prijs heel erg graag! Dankjewel.
    En regels zijn regels! Groot gelijk, en zoals je ziet, ik hou het in in de gaten. Het mailtje komt eraan!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliceerd Anita dat is een onverwachte leuke verrassing!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja zeker een leuke onverwachte verrassing, ben er blij mee.

      Verwijderen
  4. Ooooh wat jammer, ik zie het inderdaad vanavond pas anders had ik natuurlijk wel gereageerd op deze mooie prijs. Ik was al zo blij dat ik tweede was geworden dus niet aan gedacht dat nr 1 haar prijs niet zou claimen.Maar regels zijn inderdaad regels en ik vind het heel leuk dat jij het nu wel meteen ziet Anita. Heel veel plezier ermee meis...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo lieve dames,

    Nou hier is Anneke dan eindelijk,... en jullie hebben helemaal gelijkt hoor!!. Helaas was ik behoorlijk ziek en heb al Dt alleen mijn verplichtingen gedaan te zorgen dat mijn dt opdrachten klaar waren en ja helaas had ik geen energie meer om te lezen en te reageren bij niemand eigenlijk. Maar blijf leuk te lezen dat ik wel de top 3 had gehaald.
    Anita goed dat je het lees en het is je van harte gegunt meis
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen