zondag 3 juli 2016

Challenge 72 en random-winnaar 71

Goedemorgen allemaal bij weer een nieuwe WLVC-challenge.
Het is vakantie-tijd dus....wij gaan ook een tandje minder draaien de komende maanden.
I.p.v. 2 challenges in zowel juli als augustus maar 1 challenge.
Zoals jullie van ons gewend zijn betekent dit wel dat je nu i.p.v. 2 kaarten wél 4 kaarten mag inleveren om mee te doen aan de challenge. Voor de thuisblijvers misschien een uitdaging om te zien hoever je kunt komen hahaha. 4 is bést veel maar soms lukt het wel eens.

Laten we eerst de random-winnaar van de vorige challenge bekend maken....dat is geworden....

nr. 11......dat ben jij Karin.....

Hartelijk gefeliciteerd en als je contact met mij opneemt dan is de prachtige mal die beschikbaar is gesteld door http://webwinkel.scrap-co.nl/ binnenkort in jouw bezit.

Door naar de challenge voor de maand juli....

Met als sponsor.....

en dit is de prijs die je kunt winnen....


Hoe gaaf is dit weer....

De opdracht voor de komende maand luidt:
Maak een vintage kaart/creatie met als thema zon/zee/strand
Vintage-card or creation : sun/sea/beach

Wij hebben voor juli en augustus een gastdesigner en dat is......Judy en wowwwww....wat een geweldige kaart heeft ze gemaakt voor vandaag....


Judy is our guest-designer for july and august and she made this gorgeous card for today's challenge.
Please go to Judy's blog to tell her what a fantastic job she did with this card. You can find the blog >>>Here.....

Dan over naar de kaarten van ons DT....natuurlijk hebben de meiden weer een geweldige prestatie geleverd om ook zoveel mogelijk inspiratie neer te zetten voor deze challenge.....

Marjan


Chantal


Miranda


Plony


Liesbeth


Henriëtte


Jolanda


Anneke


Jacqueline

Willen jullie wat extra details wat betreft de kaarten klik dan op de naam bij de kaart en je komt vanzelf op de persoonlijke blogs van de dames.

Deze challenge loopt dus, zoals gezegd een hele maand...tot 2 augustus 18.00 uur.

Ik denk dat dit het wel een beetje was....ik geloof dat ik alles heb vermeld wat er te vermelden was en dan rest me alleen nog om jullie heeeeel veel knutselplezier te wensen en voor iedereen die met vakantie gaat.....Een hele fijne vakantie, geniet ervan en we zien jullie graag weer uitgerust en gezond terug hier bij WLVC.

Namens ons allemaal.......heel veel liefs.
xxx Plony

9 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Karin en wat een schitterende kaarten heeft het team gemaakt. Echt heel mooi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel ooooooo ben helemaal blij.
    En inderdaad zoals Nicolette zegt weer schitterende kaarten DT

    gr karin ik ga vlug mailen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Karin gefeliciteerd ! Het team heeft weer super mooie inspiratie kaartjes gemaakt .... Hopelijk komt de zomer er nu eindelijk aan ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd karin! Wat een schitterende voorbeelden weer!

    Groet,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sorry Plony, ik wilde reageren op je reactie op mijn blog maar heb per ongeluk daardoor je reactie verwijderd. Ik had niet gezien dat de challenge pas vandaag in ging, dacht dat hij per 1 juli was ingegaan, snap het helemaal hoor. Dat mijn kaartje niet vintage is ben ik niet met je eens maar goed, dat bepaal jij in dit geval. Vraag me af wanneer het dan vintage is aan een de eisen voldoet van dit Challenge blog. Moet er een vintage afbeelding op? Misschien ga ik nog een nieuwe poging wagen want het thema is helemaal mijn ding.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb een nieuwe uitwerking gemaakt, hopelijk voldoet deze wel aan de voorwaarden. Anders hoor ik het graag. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Karin ,
    Prachtige inspirerende beach kaartjes SUPER !!
    Groetjes van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful samples by the creative team....so inspirational!!! Thank you for this lovely challenge!!
    <3 J

    jwoolbright at gmail dot com
    HerPeacefulGarden.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi, willen jullie mijn kaart weghalen (nr 31). Ik had niet de link naar mijn kaart maar naar mijn blog gedaan, sorry. Ik heb hem daarna nog een keer geplaatst.

    BeantwoordenVerwijderen