woensdag 29 juni 2016

Tweede en laatste reminder van challenge 71

Hallo allemaal.
Vandaag is het al weer tijd voor de tweede en laatste reminder van de lopende challenge die deze keer weer een kerst challenge is waarbij we een Vintage kersttag of een tag op je vintage kerstkaart willen zien.

Maar voordat ik jullie de reminderkaart laten zien heb ik nog even iets anders te melden.
Aangezien Anneke, de winnares van de top-3 van challenge 69, zelfs na een extra oproep nog steeds niet gereageerd heeft om haar prijs te claimen vervalt haar recht op de prijs en is de prijs voor de nummer 2 van die top-3 en dat is Miranda.
Van Harte Gefeliciteerd Miranda, als je een mailtje stuurt naar Plony (mailadres staat in de sidebar) komt die prijs dus jouw kant uit. Je hebt 7 dagen de tijd dus doe het snel.

Dan nu over naar de reminderkaart die ik deze keer zelf heb mogen maken.


Ik heb er voor gekozen om een gewone kerstkaart te maken met daarop een tag. Deze tag zit verstopt in een insteekhoesje. Wil je weten wat er op staat klik dan HIER om naar mijn blog te gaan.

Jullie hebben nog een paar dagen de tijd om aan deze challenge mee te doen. Ga er dus nog even voor zitten want er is weer een mooie prijs beschikbaar gesteld door onze sponsor.
De challenge sluit op 2 juli om 18:00 uur.
Wij komen graag bij jullie langs om jullie kaarten te bewonderen.

Namens alle meiden van het DT-team een hele fijne dag toegewenst.
Groetjes Henriëtte

4 opmerkingen: