zaterdag 25 juni 2016

De Top-3 van challenge 70

Goedemorgen allemaal bij onze bekendmaking van de top-3 van challenge 70.
Een bijzondere top-3 want omdat het de 70e challenge was en we daar best een beetje trots op zijn , hebben we voor alle 3 de winnaars een leuke prijs.....

De nummer 1 is geworden.....Gerie met deze geweldige mooie vlinder....mooier kan de opdracht niet worden uitgevoerd vonden wij als team....


Gefeliciteerd Gerie en neem even contact met mij op en dan is de volgende prijs voor jou....

van onze sponsor.....

de volgende prijs...


De nummer 2 is geworden......Nel en zij maakte een prachtige kaart in een heel mooi model....


Ook jij gefeliciteerd Nel en even je prijs bij mij claimen......
Van onze sponsor....


de volgende prijs....



en tenslotte hebben we de nr.3.....Judy met ook een absolute topper van een kaart.....


en voor Judy een prijs in een iets andere vorm.....Wij willen haar heel graag als gastdesigner hebben voor de challenges van juli en augustus.
Judy we have a different prize for you as our third winner in our top-3.
If you like you can be our guest-designer for july and august. Please mail me for more details.


Dit was het dan weer.....Ik hoop dat er 3 mensen blij zijn gemaakt....wij werden in ieder geval wél heel blij van de mooie creaties die mee deden aan onze challenge.

Vergeten jullie niet mee te doen aan de lopende challenge??? Het thema is....Vintage kerst+ een tag en je kunt de challenge >>>Hier vinden.

Dan wensen wij van WLVC iedereen een heerlijk weekend......xxx Plony

5 opmerkingen:

  1. Wouw....er loopt er hier één zo trots als een pauw rond, whaha Net als bij iedereen blijft een winnende kaart/creatie altijd een super verrassing en ik ben er heeeeeel blij mee!!! Dank jullie wel team!
    Nel en Judy ook van harte Gefeliciteerd met jullie prachtige winners!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook trots super trots , ik ben ik al een keer nr 3 geweest ,ben ik nu nr 2 ik ga in stijgende lijn. Ik ga nog meer mijn best doen misschien haal ik ooit eens nr 1 dames die op mij gestemd hebben heel erg bedankt veel liefs een hele trotse Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super top-3 ... Gerrie, Nel en Judy gefeliciteerd met jullie fantastisch mooie creatie !!!
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schiterende creatie,s ze hebben hun prijs echt verdiend groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh WOW THANK YOU SO MUCH! I will find the link to email you now. Judy x

    BeantwoordenVerwijderen