zondag 1 mei 2016

WLVC-blog en Vintage and More FB-groep

Goedemorgen allemaal,

Wij naderen hier bij WLVC de 600 volgers en dat willen we graag weten.
Buiten dit challenge-blog heb ik op FB ook nog een vintage and more-groep en die is inmiddels groter dan dit blog wat volgers betreft. 
Het is wel duidelijk dat alles langzaamaan naar FB verhuisd maar ik wil dit blog toch nog heel graag wat laten groeien.....
Op FB heb ik een berichtje geplaatst dat we hier bijna 600 volgers hebben en ik vraag de "vrienden" van de FB-groep ook aan te sluiten bij dit challengeblog. Ze doen al wél mee met de challenges zo hier en daar maar het zou zo leuk zijn als er nog veel meer volgers naar het blog komen.

Bij 600 volgers ga ik hier een prijs weggeven onder de volgers van WLVC maarrrrrrrrrr......ik ga nog een extra prijs verloten onder 1 van de FB-ers die hier nieuw is aangesloten bij WLVC.

Laat een reactie achter als je mee wilt loten voor een prijs en voor de FB-ers ....vermeldt ook even dat je van FB komt.

Op naar de 600 volgers.....en meer....

Een hele fijne dag allemaal....xxx Plony





49 opmerkingen:

  1. I follow both FB group and the challenge blog.
    Happy weekend to everyone.
    Julie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat superleuk Plony ! Ik ben al heel lang volger van het blog en ga op FB ook eens een kijkje nemen ! Nog 17 volgers te gaan ... !!!
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wist niet dat je ook een facebook groep had ga zo even op zoek.
    persoonlijk vind ik het jammer dat blogger zo leeg loopt.
    Fijne zondag en op naar de 600 volgers!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Niet te geloven ... Door het berichtje zag ik nu net dat ik nog geen volger was van deze super leuke, gezellige challenge blog ... dus nu dan ...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helaas heb ik geen Facebook, dat ik jullie daar ook kan volgen. Op naar de 600 volgers. Ik wil natuurlijk graag mee loten voor de prijs.

    Fijne zonnige zondag.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zag het bericht al voorbij komen op fb. Nu is het bij mij zo...ik was eerst al lange tijd volger van het WLVC blog en sinds een aantal maanden op Fb groep. Maar dit volg ik meer dan op fb eerlijk te zeggen. Maar net wat je zegt...Ik hoop dan ook dat jullie binennkort de 600 volgers bereikt hebben. Gun het jullie van harte, erg mooi challenge blog! Graag doe ik mee met verloting, leuk!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sinds vorige maand volger van deze leuke groep
    En natuurlijk wil ik mee dingen
    Helemaal leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bijna 600 volgers! Gefeliciteerd. De facebook pagina heb ik nog nooit bezocht maar ik ga binnenkort daar ook eens een kijkje nemen. Ook ik wil een kansje wagen op de prijs die jullie gaan verloten.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow bijna 600 volgers hier. Geweldig en dik verdiend.
    Persoonlijk vind ik facebook voor andere dingen en wordt ik veel blijer op mijn blog van een echte reactie dan van een "like" op facebook. Dus ik blijf lekker 1 van die bijna 600 volgers hier. Ik waag dan ook graag een kansje voor de verloting.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Op naar de 600 volgers!!!Ik ben vorige maand gestopt met facebook,dus ik kan niet op je andere pagina gaan kijken.Dus ik blijf het hier lekker volgen,want ik vindt het hartstikke gezellig!!Groetjes Emilie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het schiet al op naar de 600! Ik ben hier al lang volger maar wil wel meedoen met de verloting. Ik volg niet op FB ik vind het zo jammer dat blogger zo terug loopt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. nog maar 15 volgers DT dames en dat zal wel lukken.
    ik volg alletwee maar moet zeggen ik vind op de blogs nog altijd het fijnste .
    ik waag ook een kansje dank je wel .
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. 600.. wowie.. toch hier op blogger makkelijker te vinden .. alle blogs bij elkaar zonder status update van de dag..ik waag graag een gokje.. bedankt.. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi,ik ben van Facebook gekomen om jullie suc6 te wensen.
    Volger ben ik al van deze site en waag graag een gokje.
    Groetjes Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat fijn dat gaat lekker hard ik blijf liever bloggen en wil graag een gokje wagen groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd, een enorme mijlpaal...ik ben én blijf fan en waag graag een gokje mee!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ha Plony,
    hoewel er meer leden zijn op FB (waaronder ook ikzelf) hoor ik ook geluiden dat mensen toch weer gaan bloggen. Reden: erg onpersoonlijk op FB. Dus het kan maar zo zijn dat je er opeens een boel bij krijgt.
    Ik doe uiteraard graag mee met de candy. En ik ben en blijf vaker op het blog te vinden dan op FB....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd Plony! 600 volgers is erg veel....ik ben volger van dit mooie blog en ook op Facebook.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Plony ik ben volger van dit blog en heb zelf geen fb meer. Al lange tijd niet meer.
    Dit is veel persoonlijker. En wat ik heel fijn vind is als je hier op het blog een kaart plaatst krijg je echt leuke reacties op je blog. Daar word ik heel blij van. En zoals hier boven eerder al beschreven is is dat veel leuker als Liken. S6 en ik wil wel een gokje wagen met de candy.
    Groetjes Giovanna

    BeantwoordenVerwijderen
  20. amai, bijna 600 volgers hier, stel je voor dat je al die creatievelingen samen ziet, het zou er vast reuzeleuk aan toe gaan, net als bij bloggen. Veel leuker dan FB waar je enkel 'liken' hoeft te klikken of een minireactie achterlaat... Bij bloggen heb ik al veel leuke contacten gehad, zelfs een paar mensen ondertussen persoonlijk ontmoet die ik anders nooit had leren kennen! Veel succes en liefst verder op blogger!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Plony ,
    Wat een gezellige drukte zoveel volgers maar het is dan ook een super mooi blog met al die prachtige vintage kaarten .
    FB Is ook plezant maar een reactie op je eigen blog is nog zoveel leuker en gezelliger ..
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wow, al bijna 600 leden hier. Ik volg zowel blog als FB al een tijdje, maar een gokje wagen doe ik ook graag.
    Liefs
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd Plony met zoveel volgers op je blog en facebook!
    Jij bent denk ik wel de grondlegger die vintage ontroduceerde onder de bloggers en facebookers.
    Toch zou ik het bloggen niet willen missen hoor ;-)
    Ga vooral zo door Plony en natuurlijk ook je meiden van het DT.

    Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd zoveel volgers op je FB en Blog. Hartstikke leuk. Ik vind het heel leuk dat er een challenge is om te maken. Geeft weer inspiratie om eens wat anders te doen dan gebruikelijk. Super ik zou zeggen Ga zo door !!!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gaaf Plony. 600 volgers en dan ooknog meer op facebook. Je komt me minder tegen dan anders, maar je weet waardoor. nldie wifi en laptopproblemen. Dat rare geval is een paar dagen weggeweest ook nog. Misschien dat het volgende week beter werkt. Die Pinksterdagen spelen ook nog een rol. Maar ik hoop, dat je er veel volgers bij krijgt. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik doe niet zoveel met facebook en ben er ook niet zo handig mee. Dus ik ben superblij met het blog dat ik trouw volg. Als het lukt maak ik ook graag kaartjes voor de challenges. Ga zo door Plony en DT want het is allemaal zooo leuk!! Succes,
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoe kan ik dit nu gemist hebben? Ik doe altijd graag mee en die 600 volgers zijn zo behaald! Zo heerlijk om met dit mooie vintage blog mee te doen! Nog heel lang plezier met zijn allen!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Bijna 600 volgers dat is niet niks.
    Ik doe graag mee en waag een kansje.
    Hoop nog veel inspiratie op te doen via het blog en de challenges vind ik ook super.
    Gr, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  29. I follow just the challenge blog for a long time.
    I did not know for your FB page. I will chack.
    Hugs, Valerija

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Bijna 600 volgers .... Proficiat !!!
    Ik vind het blog super !! Ik volg het dan ook al een tijdje met veel plezier. Met al die mooie creaties, super !!!
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Leuk!
    Ik kon dit blog helemaal niet, toevallig via een melding op één van de andere pagina's hier terecht gekomen. Maar wel super leuk, wat een mooie kaarten maken jullie!
    Met veel plezier ga ik meteen aan de slag voor challenge nummer 69.

    Oohja en als ik er dan toch ben loot ik ook graag mee voor de leuke prijs;)...

    Liefs,
    Janique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is via een melding van facebook trouwens dat ik hier terecht ben gekomen!

      Verwijderen
  32. Hoi Plony en overige DT dames, dat is wat zeg bijna 600 volgers. Daar mag ik jullie vast al wel mee feliciteren. Ik ben sinds kort ook lid van de facebook groep en las daar dit even te vermelden voor een extra kansje. Dat is natuurlijk altijd leuk he, een dubbele kans. Laat ik Hollander natuurlijk echt niet schieten, haha!!
    Dit blog vind ik super en ik doe dan ook zo vaak als me dat lukt mee met de challenges, ook al zijn mijn kaartjes niet altijd super goed gelukt. Oefening baart kunst zal ik maar zeggen. Ik hoop dat jullie blog ook nog heeeeel lang zal blijven bestaan!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  33. proficiat met al bijna 600 volgers
    en ik wist niet dat jullie ook op FB zitten
    zal straks gaan kijken en jullie opzoeken
    ik doe ook zo af en toe mee met de challenge en vind het een geweldige uitdaging om vintage kaarten te maken
    het lukt niet altijd om mee te doen maar blijf jullie wel trouw volgen
    in principe doe ik meer met bloggen dan met FB daarom succes met alles en hopelijk blijft dit blog nog lang doorgaan

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Volgens mij ben ik ook al lang volger maar dat getal word zeker wel gehaald☺️
    Groetjes Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  35. oh deze heb ik gemist schijnbaar, nog 11 te gaan Plony! Ik ben volger bij beide, dankzij dit blog ook vintage kaartje gaan maken dus ik volg ze op de voet!

    Groet,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Geweldig zeg dat jullie bijna 600 volgers hebben hoe kan het ook anders dit is toch wel een van de mooiste challengeblog. Wel een beetje late reactie van mijn kant, ik ben de laatste tijd wat minder actief geweest, maar nu gelukkig weer meer tijd voor mijn grote hobby. En ga ik zeker weer vaker meedoen met jullie super challenges.
    Hopelijk kunnen we nog heel lang genieten van jullie vintageblog.
    Ik wens jullie nog heel veel succes en plezier met WLVC blog.
    En natuurlijk doe ik graag mee met de candy.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat ontzettend leuk en wat veel volgers aan 😊
    Natuurlijk wil ik ook een kansje wagen en wie weet?

    Liefs Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoi Plony ik ben er ook bij. Via face ook nu op blog. Gezellig.
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hoi Plony ik ben er ook bij. Via face ook nu op blog. Gezellig.
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Via Facebook ook naar jullie mooi Blogaccount gegaan
    Heel veel moois te zien hier daar ben je niet in 1 dagje doorheen
    Super dames wat jullie allemaal creeeren en plaatsen! ������

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ik wil natuurlijk ook graag meedoen met deze leuk volgerscandy Plony....ik had deze helemaal niet gezien...maar ik volg je al bijna vanaf het eerste uur ...en nog niet zo lang geleden me ook op FB aangemeld...
    Gefeliciteerd met je 600 volgers...en succes met die geweldige challenges steeds weer...

    liefs Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Zou graag lid volger worden van je blog,
    Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wow Plony, bijna 600 volgers, goed zeg maar jij maakt er ook altijd werk van en het is je gegund. Zo leuk dat je nu deze aktie houdt, ik volg zowel je blog als FB maar reageer nog maar zelden, mijn blog ligt ook stil maar dat wist je al. Ik wil toch heel graag meedoen als dat mag, succes, groetjes Hanny (tierelantijntjesblogspot)

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Natuurlijk maak ik graag kans op een leuk prijsje, en 600 volgers! Wow, dat is echt heel erg leuk. Ik ga eens op zoek naar de FB pagina, hihi. Werk dus andersom. Hier kwam ik al een tijdje op bezoek en ben ik al lang volger.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Bijna 600 volgers....geweldig, Plony...maar jij en jouw team werken ook hard om dit blog zo mooi en toegankelijk te houden. Ikzelf doe niet zo vaak als ik zou willen mee, omdat ik vaker 'cute' en 'funny' kaarten maak. Als ik over 1,5 maand met pensioen ben, hoop ik daar wat verandering in aan te gaan brengen.
    En prijsjes....wie wil die nou niet winnen??
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  46. 600 volger Plony wat geweldig. Ben al een aantal jaren volger en zou graag mee willen dingen naar het prijsje.
    Groetjes Stieneke.

    BeantwoordenVerwijderen