zondag 3 april 2016

Challenge 66 en random-winnaar 65

Goedemorgen bij de nieuwe challenge hier op het WLVC-blog .

We beginnen natuurlijk eerst weer met het bekend maken van onze random-winnaar en dat is geworden......


nr. 19, en dat ben jij .... Gaby.

Heel hartelijk gefeliciteerd met je gewonnen prijs en voor deze ene keer wil ik je vragen om even met Henriëtte te mailen om je prijs van http://www.kreatrends.nl/ te claimen. Ik ben er nl. zelf even niet maar Henriëtte handelt dit keurig voor je af....daar twijfel ik geen moment aan.

Dan nu de nieuwe challenge......de sponsor is deze keer.....


en Gerda heeft een tegoedbon van 12,50 euro beschikbaar gesteld.

Wat moet je doen om deze mooie prijs te kunnen winnen.....uiteraard een vintage creatie maken en deze keer willen we graag zien dat er een rijtje wordt gebruikt van de volgende bingo-kaart...


Je mag een horizontaal rijtje gebruiken....verticaal of diagonaal.....graag vermelden op je blog welk rijtje je hebt gebruikt.

Ons designteam is ook aan de slag gegaan met de bingokaart en dat heeft de volgende creaties opgeleverd...

Plony

Liesbeth

Henriëtte

Jolanda

Anneke

Jacqueline

Marjan


Chantal

Miranda

Nicolette

Als je op de namen van de dames klikt dan ga je rechtstreeks naar hun blog en daar kun je zien welk rijtje ze hebben gebruikt van de bingokaart.

Deze challenge loopt tot 17 april 18.00 uur en we wensen iedereen een hele leuke bingo-challenge en wie weet heb je wel een volle bingokaart hahaha.
Heel veel knutselplezier allemaal en namens ons allen een hele fijne dag!
xxx Plony


11 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat ik gewonnen heb, dank jullie wel dames!!!
    En ik doe weer graag mee met de nieuwe challenge...:-)
    Creatieve groetjes, Gaby

    PS: ik zal je een mailtje doen toekomen, Henriette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaby gefeliciteerd met je random prijs!!!
    En het nieuwe challenge thema is weer heel leuk met de bingo kaart!
    En jullie rijtje voorbeelden weer fantastisch!!!
    Fijne zondag verder en groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Gaby en weer prachtige voorbeelden DT

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige voorbeelden weer ! Daar haal ik zeker en vast inspiratie uit ! Gefeliciteerd met je prijs Gaby !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Gaby!
    een mooie nieuwe challenge met schitterende voorbeeldkaarten!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Gaby !
    Wat een mooie voorbeeld kaarten Dames en een leuke challenge
    ik doe weer mee :)
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaby en Aartje gefeliciteerd. Ik loop een beetje achter, maar eigenlijk is het niet te doen. Ga er maar aan staan. Iedere 8 minuten de laptop uit doen en dan maar weer wachten tot je kan inloggen op de wifi .Doe je het niet dan duurt het nog langer. Let svp niet op de foto, die is gewoon slecht. Volgende keer beter.
    Succes met deze challenge. grts leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dames proficiat,geniet lekker van de eer!!!
    Ik heb voor de volgende challenge mijn kaart klaar en net geplaatst,vind het toch wel heel erg leuk om al die mooie creaties met een bepaald thema te zien.Groetjes Emilie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig deze verschillende DT inspiraties dames, ik geniet hier altijd erg van!
    Leuke uitdaging met weer eens wat andere items in de bingo vakjes.
    Ik doe graag weer mee!
    Fijne creatieve week allemaal en succes!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Thank you ladies for very nice challenges and accepting my card for this one. With my non-existing Dutch skills I guessed that "paars" is "pearls", clearly I should have checked it.
    Have a nice day all of you!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Sorry dat ik mijn kaartje 2x gelinkt heb...de eerste link werkt niet helaas....als je wil mogen jullie die verwijderen
    sorry voor de overlast
    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen