donderdag 31 maart 2016

Winnaar prijsvraag 3-jaar WLVC

Goedemorgen allemaal bij de uitslag van onze prijsvraag nav het 3-jarig bestaan van WLVC.

Ik zal eerst bekend maken van wie de kaarten waren....

Anneke: 1...7...en 8
Liesbeth: 2...4...en 6
Henriëtte: 3...5...en 9

Heel knap hebben sommige dames ze allemaal goed benoemd dus dat werd loten om een winnaar aan te kunnen wijzen en de winnaar is geworden......Aartje

Jij krijgt een prachtige mal toe gezonden , beschikbaar gesteld door onze Chantal....hoe lief is dat dan.....en bij deze mal zul je nog andere spulletjes vinden, door mezelf toegevoegd ....Ik hoop dat deze prijs je blij zal maken.

Ook mag je in mei gastdesigner zijn als je dat leuk vind....als je contact met mij opneemt om je adresgegevens door te geven laat me dan ook even weten of je het leuk vind om onze gastdesigner te zijn.

Dankjewel allemaal voor de lieve/leuke reacties op ons 3-jarig bestaan ....we hebben dat heel erg gewaardeerd.

Misschien heb je nog even tijd om aan de lopende challenge een kaartje toe te voegen en anders zie ik jullie graag terug bij de nieuwe challenge die op 3 april op ons blog zal staan.

Namens ons allemaal wens ik iedereen een hele fijne dag......lieve groetjes van Plony.

11 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Aartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aartje gefeliciteerd !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat gaaf dat ik ze allemaal goed had en dan ook nog als winnaar uit de bus kom.
    Ik ga gelijk een mailtje sturen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha ik leer het nooit volgens mij, sorry dames!!!
    Aartje Gefeliciteerd hoor!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Aartje.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw Aartje, knap hoor en proficiat! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw Aartje, knap hoor en proficiat! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen