woensdag 30 maart 2016

Wij vieren een feestje......

Goedemorgen allemaal hier op het WLVC-blog.

Wij vieren een feestje en daar zijn wij dol op....

3 jaar is het alweer geleden dat het vintageblog de lucht in ging en wat is er veel gebeurd in die 3 jaren. Er zijn volgers gekomen....ook weer weggegaan maar inmiddels beginnen we toch aardig mee te tellen in blogland.
Ook in het designteam zijn er dames weggegaan en weer nieuwe voor terug gekomen maar er zijn nog een paar DT-leden over van het eerste uur en dat zijn....buiten mezelf gerekend....Henriëtte, Liesbeth en onze Anneke.

Ik ben enorm trots op alle meiden uit het team en met elkaar zijn we ook écht een team.
Zo nodig wordt er overlegd en met elkaar worden er beslissingen genomen en als we kunnen komen we ook heel graag bij elkaar om een DT-dag te houden en vooral weer lekker bij te kletsen.

Trots dus op allemaal maar de 3 dames van het eerste uur die nog in het team zitten hebben natuurlijk ook wel een klein beetje een speciaal plekje in mijn team..... Die weten vanaf het begin hoe het allemaal is gegaan en hebben alle 3 al heeeel veel mooie voorbeelden laten zien hier op het vintageblog.
Nu is het zo dat ik wat van deze voorbeeldkaarten hier voor jullie ga plaatsen en wie het leuk vindt mag onder dit bericht in een reactie laten weten van wie welke kaart is.
Tot 30 maart 18.00 uur kunnen jullie een reactie achterlaten en dan gaan we uit de goede antwoorden een winnaar kiezen. Deze winnaar krijgt van mij een prijsje.....ik ga nog niet zeggen wat voor prijs maar ik denk wel dat dat goed gaat komen.

Voor wie het leuk vindt....hier komen 9 kaarten...3 van Anneke, 3 van Henriëtte en 3 van Liesbeth.
Ik ben benieuwd of jullie ze thuis kunnen brengen.....heel veel succes.
31 maart zal ik hier een winnaar bekend maken......misschien ben jij dat wel deze keer.

Namens ons allemaal dankjewel voor 3 mooie jaren en zolang jullie het leuk vinden blijven wij nog even doorgaan hoor.....
Lieve groetjes van Plony.

Kaart 1

Kaart 2

Kaart 3
Kaart 4

Kaart 5
Kaart 6
Kaart 7
Kaart 8

Kaart 9

19 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met jullie 3 jarig bestaan. Ik ben nog niet zo lang lid. Dus ik heb geen idee van wie welke is. Maar ze zijn stuk voor stuk juweeltjes!
    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met het jubileum alvast. Over de foto's van de kaarten moet ik nog even nadenken.
    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd dames, hopelijk komen er nog veel mooie creatieve jaren bij!!!

    Ik ga een gokje wagen...maar zo lastig, zo moeilijk:

    Liesbeth: nummer 2, 6 en 9
    Henriette: nummer 3, 5 en 7
    Anneke: nummer 1, 4 en 8

    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met jullie 3 jarig bestaan. Hoop dat jullie dit nog lang blijven doen. Ik weet nog niet goed wat de stijl van de dames is dus daar ga ik over nadenken.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De kaarten zijn prachtig maar ik waag me niet aan een gokje van wie ze zijn....
    Proficiat met de 3e verjaardag. Er komen er vast heel veel meer bij.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. These are all stunningly beautiful. Many congratulations on your 3rd birthday. I really dont know maker of each card, but all are wonderful. Nicola x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Anneke: kaart 1, 7 en 8
    Henriëtte: kaart 3, 5 en 9
    Liesbeth: kaart 2, 4 en 6
    Maar, zeker weten doe ik het niet 😊
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Anneke kaart 3 - 6 - 7

    Henriette kaart 1 - 5 - 8

    Liesbeth kaart 2 - 4 - 9


    nou ben benieuwd wat ik goed heb [ lol ]

    maar het zijn in ieder geval prachtige kaarten

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. gefeliciteerd 3jaar alweer ik geniet altijd van de mooie kaarten die jullie maken ik vind ze allemaal even mooi zelf ben ik er niet zo goed in maar ik leer er wel van ik zou echt niet weten wie welke gemaakt heeft ik doe een gokje Henriette 2 5 7
    Anneke 1 3 9
    Liesbeth 4 8 6 ik zal er wel helemaal naast zitten groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. 3 jaar alweer gefeliciteerd!
    het is altijd genieten van de voorbeeldkaarten maar dit wordt toch wel gokken.
    Liesbeth nr 1, 2 en 5
    Henriette 3,4 en 9
    Anneke 6,7 en 8
    Fijne paasdagen!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met jullie 3 jarig bestaan.
    Ik ben te kort lid om mee te doen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met het 3-jarig bestaan en wat is het telkens genieten hier van de prachtige voorbeeld- en reminder creaties !
    Nu mijn gokje ..

    Anneke 1 - 7 - 8
    Henriëtte 5 - 3 - 9
    Liesbeth 6 - 2 - 4
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met jullie 3- jarig Bestaan !!
    Wat vliegt de tijd voorbij ....
    Prachtige creaties één voor één dit word heel moeilijk ....
    Anneke : 8 – 6 – 7
    Liesbeth : 2 – 4 - 1
    Henriëtte : 3 – 5 - 9
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Allereerst gefeliciteerd met jullie 3 jarig bestaan. Wat gaat de tijd toch snel.
    Prachtige voorbeelden. Henriëtte haal ik er zo uit, maar tussen Anneke en Liesbeth moest ik nog even puzzelen, maar volgens mij ben ik eruit gekomen.
    Henriëtte: 3 - 5 - 9.
    Anneke: 1 - 7 - 8.
    Liesbeth: 2 - 4 - 6.

    Alvast een fijne paasdagen allemaal.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk om te gokken. Tussen het inpakken en van boven naar benden spullen halen door.
    Henriette 4 6 9 / Liesbeth 2 5 8 / Anneke 1 3 7
    Ik hoop dat je veel inzendingen krijgt.
    grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is echt een gokje, vind ze allemaal zo mooi en hebben toch wel veel van elkaar weg.Alsnog proficiat met het 3jarig bestaan.
    Liesbeth 4-6-2, Anneke 8-1-7, Henriette 5-9-3.
    ben benieuwd wat de goede oplossing is.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd Plony en je geweldige DT, want zonder hen wordt het niets hè! Ik ga het weer proberen....ik denk?
    Henriëtte 3-5-6
    Anneke 1-8-9
    Liesbeth 2-4-7
    Sommige herkende ik nog, ze zijn allemaal zo mooi..Succes allemaal!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow 3 jaar alweer en inderdaad niet weg te denken meer uit blogland. Jullie staan daar echt op de kaart!
    Mijn oplossing:
    Anneke 1, 7 en 8
    Liesbeth 2, 4 en 6
    Henriette 3, 5 en 9
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen