zaterdag 6 februari 2016

Sponsornieuws!!!!

Goedemorgen allemaal.....

Vandaag mag ik een nieuwe sponsor aan jullie voorstellen en wij zijn heel blij dat Syta van Gelderen zich bij ons heeft aangesloten als sponsor.

Zij stelt zich aan jullie voor.....

Mijn naam is Syta van Gelderen, ik woon in Assendelft.
Ik ben getrouwd met Theo en wij hebben 3 kinderen en 1 kleinkind Tygo.
Ik heb een bedrijf vanaf 2000, waar ik nu nog mee op de beurzen in Nederland en België sta.
Verder heb ik een webshop en vanaf eind mei ook weer een verkoopruimte.
Ik heb 3 jaar op diverse weekmarkten gestaan maar, doordat mijn man een baan aangeboden kreeg en het voor mij allemaal teveel was, én de webshop, de beurzen én de markt, ben ik op de markt gestopt.

Dankjewel Syta en hartelijk welkom bij ons vintageblog.....Fijn je erbij te hebben.

Dit was het voor vandaag......vergeten jullie de lopende challenge niet???
Leuk om mee te doen en altijd mooie prijzen bij WLVC.

Een hele fijne dag, liefs van Plony


3 opmerkingen:

  1. Wat fijn alweer een hele leuke sponsor erbij! Gefeliciteerd!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig zeg ....Wat een leuke sponsor er terug bij ... Dank je wel Sita en ... ik ben fan van jouw toffe materialen en knipvellen ... tot volgende week in Antwerpen dan kom ik heel zeker bij je langs ...

    BeantwoordenVerwijderen