donderdag 25 februari 2016

De top-3 van challenge 62

Goedemorgen allemaal en fijn jullie weer hier te zien bij WLVC.

Het is weer tijd.....we hebben weer gezamenlijk zitten zweten om vandaag een mooie top-3 hier te kunnen presenteren.

Dit zijn de kaarten die we deze keer hebben gekozen....

nr. 1 Marieke


Nr. 2 MinnaL


Nr. 3 Ghea


Dames...van harte gefeliciteerd met jullie winnende plaatsje en complimenten voor deze geweldige mooie creaties. we hebben van jullie genoten.
De badge mogen jullie meenemen naar jullie blog en daarmee kun je laten zien dat je een échte vintage kanjer bent.


Dan is er....ik zou bijna zeggen natuurlijk....een prijs voor de winnaar en dat is Marieke.

Een prijs van onze sponsor....

en stiekum ben ik wel een beetje jaloers hoor want als je mij mailt Marieke dan komt de volgende prijs naar je toe..


Dan herinner ik natuurlijk even aan de lopende challenge : vintage kerst met blauw.

Namens ons allemaal wens ik iedereen een heerlijke dag en graag tot ziens bij ons WLVC-blog.
Lieve groetjes van Plony.

8 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd dames!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd! Wat een prachtige kaarten! En een mooie prijs!
    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd dames met jullie mooie top 3 notering!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd dames, een hele mooie top 3!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat super leuk zeg! Bedankt voor het kiezen van mijn kaartje in de top 3 en dan ook nog een leuk prijsje winnen! Ga je gelijk even mailen Plony.

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd dames met jullie prachtige kaartjes!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Thank you so much for choosing me into Top3! What a nice surprise :D

    BeantwoordenVerwijderen