donderdag 18 februari 2016

Challenge nr. 63 en random-winnaar 62

Goedemorgen , fijn dat jullie weer even langswippen bij WLVC.
De winter-challenge zit er weer op en wat waren het weer schitterende creaties die wij mochten komen bewonderen.
Dat wordt weer een kluif om er volgende week een top-3 uit te halen maar voor vandaag is het niet zo moeilijk om een prijs weg te geven want de random heeft voor ons weer het werk gedaan en een winnaar gekozen.....

Dat is geworden nr. 2 en dat ben jij Anneke .
Heel hartelijk gefeliciteerd , jij bent de winnaar geworden van de gave prijs die onze sponsor De Egel beschikbaar heeft gesteld. Wil je mij even je gegevens mailen dan komt de prijs zo snel mogelijk naar je toe.

Een nieuwe challenge,  een nieuwe sponsor en dat is deze keer....

en zij stelt de volgende prijs beschikbaar...


Ik moet er geloof ik toch nog eens iets op vinden dat we zelf ook mee kunnen doen voor de prijzen hahaha....Dit willen wij natuurlijk óók wel winnen maar....helaas.....wij dus NIET.

Dit is onze eerste kerst-challenge op de 18e van de maand en dat blijft voortaan zo...elke 18e dus een kerst-challenge mét een aanvulling en de volledige opdracht luidt deze keer:

Maak een vintage kerstkaart/creatie waarop DUIDELIJK blauw aanwezig.....
Make a vintage christmascard/creation with BLUE....we don't want to search for the blue it has to be clearly visible .

Wij hebben voor jullie natuurlijk weer voorbeelden gemaakt ....hier komen ze.....

Chantal

Miranda

Nicolette

Plony

Liesbeth

Henriëtte

Jolanda

Anneke

Jacqueline

Marjan

En....zien jullie alles een beetje blauw nu hahaha.....chic vinden jullie niet. Blauw hoort ook wel écht bij de winterse kerstkaarten. Gaan jullie aan de slag voor de kerst? Wij hopen natuurlijk van wel en eigenlijk hebben we er zelf helemaal niet zo'n moeite mee gehad om nu alweer kerstkaarten te maken.

Deze challenge zal tot 2 maart...jeetje ja maart alweer...gaan lopen en je kunt je kaartje linken tot 18.00 uur.

Heel veel knutselplezier en namens ons alleen van het designteam wens ik iedereen een hele fijne dag.
Liefs van Plony.

13 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Anneke en wat een mooi blauw allemaal...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd Anneke, dik verdiend met je prachtige kaartje!!
    Wat een prachtige voorbeeldkaarten heb jullie weer gemaakt dames, helemaal top!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd! Leuk deze opdracht. Heb alles vsn gisteten nog op het bureau liggen kan ik meteen weer door ;).

    Groet,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Anneke
    En prachtige kaarten van het team, leuke opdracht met blauw, gaat vast lukken

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Anneke!
    Prachtige voorbeelden zijn er weer gemaakt door het team voor deze leuke nieuwe challenge!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Anneke met de mooie prijs!
    Het is weer genieten van alle prachtige voorbeelden en ga
    zeker mee doen! xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dank jullie wel voor de felicitaties
    hoe leuk is dat, ben random winnaar
    ik zal gelijk een mailtje sturen

    en wat een schitterende voorbeeldkaarten in het blauw
    ik probeer deze keer weer mee te doen

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte gefeliciteerd Anneke.
    Wat een mooie voorbeelden weer van het dt. Ik ga zeker proberen om weer mee te kunnen doen.
    Groetjes sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hartelijk gefeliciteerd Anneke met je mooie kaartje! Ook supermooie voorbeelden! Ik heb mijn kaartje voor de nieuwe Challenge erbij gezet! Ik had net een kaartje gemaakt met de kleuren blauw!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Anneke hartelijk gefeliciteerd ! Prachtige uitdaging weer en schitterende voorbeeldkaartjes van het team !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie voorbeelden weer van allemaal en het heeft mij geïnspireerd tot een blue christmascard..hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Kerstkaarten zijn altijd leuk om te maken en ik doe dus graag weer mee!
    Ik had bij de vorige challenge (winterkaart) ook meegedaan maar zie de foto van mijn kaart niet meer in de rij van aanmeldingen staan..
    Nu even goed gecontroleerd of mijn nieuwe wel geplaatst is, want Blogger doet nogal vreemd de laatste tijd!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen