vrijdag 1 januari 2016

Gelukkig Nieuwjaar!

Goedemorgen hier op het WLVC-blog.

Namens ons voltallige Designteam wil ik iedereen graag een heel mooi, gelukkig, creatief 2016 wensen en vooral.....in goede gezondheid.


Wij hopen jullie ook dit komende jaar weer heel vaak te mogen begroeten bij onze challenges en wij als team gaan ook in dit nieuwe jaar weer ons best doen om jullie van inspiratie te voorzien.
Samen met onze geweldige sponsors gaat het vást ook in 2016 weer een feestje worden op het We Love Vintage Challengeblog.

Op 3 januari start onze eerste challenge van 2016.....graag tot dan.

Lieve groetjes van Plony en "haar meiden".

8 opmerkingen:

  1. Gelukkig, gezond en creatief jaar gewenst, dames!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de beste wensen voor 2016. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De beste wensen voor 2016 allemaal in goede gezondheid, omringd door lieve mensen en met veel creativiteit! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jullie ook de beste wensen voor een creatief 2016 en de goede voornemens zijn om in 2016 weer eens wat vaker mee te doen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voor jullie ook veel gezondheid en creativiteit gewenst! Wat Aartje schrijft is ook mijn voornemen! Grappig, maar jullie zien me komend jaar vast vaker dan afgelopen jaar!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wens jullie ook allemaal een gelukkig en een gezond 2016!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook voor jullie de allerbeste wensen voor 2016 en ik ga mijn best doen om zo vaak mogelijk mee te doen aan de challenge.

    Groetjes Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Iedereen ,
    Wens jullie allen het beste voor 2016 !!
    Maar vooral veel creativiteit maar ik weet dat dit niet zal ontbreken op deze prachtige vintage blog .:)
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen