woensdag 16 december 2015

We zijn weer op volle sterkte.....

Hallo allemaal,

Vandaag kom ik jullie vertellen dat we een nieuw DT-lid hebben bij WLVC.
Zij gaat per 1 januari van het nieuwe jaar ons team versterken en we zijn superblij dat zij in ons team wil plaatsnemen.
Nieuwsgierig geworden????
Dan zal ik jullie niet langer in het ongewisse laten.....Hier stelt zij zich zélf aan jullie voor.....






Mijn naam is Chantal, 39 jaar, getrouwd en heb een dochtertje van 7 jaar en woon in Alkmaar. Sinds april 2010 ben ik verslingerd aan onze prachtige hobby kaarten maken. Ik zocht een nieuwe hobby die ik gewoon thuis kon doen, omdat ik een dochtertje had gekregen en mijn andere hobby Kynologie en keuren van honden is gewoonweg wat lastiger te combineren, omdat je dan soms hele weekenden van huis bent. Eerst maakte ik voornamelijk 3d- en borduurkaarten, maar scrapkaarten en stempels inkleuren met mijn copics kregen steeds meer de overhand. Toen ik de Magnolia-stempels voorbij zag komen, was ik op slag verliefd op die lieve Tilda en Edwin! Ik maak dus veel kaarten met Magnolia's. Maar soms ben ik even “moe” van stempels en het kleuren, dat ik het zo’n heerlijke afwisseling vind om ook met vintage plaatjes te werken. Niet iedereen houdt nu eenmaal van cutiestempels. De vintagekaarten vind ik door deze prachtige afbeeldingen juist heel sjiek overkomen en voor iedereen geschikt om te geven. Toen ik dus door Plony gevraagd werd om in het team plaats te nemen, vond ik dit een eer. Juist hierdoor mag ik ook meer met vintage werken en daar voel ik mij ook steeds meer een vis in het water. Ik heb ook een eigen blog en wel http://chantalskaarten.blogspot.com. Hierop kun je veel kaarten van mij bewonderen. Ik heb er enorm veel zin om als Design-teamlid aan de slag te gaan bij We Love Vintage Challenge Blog en ook de andere DT-leden te leren kennen.

Lieve groetjes, Chantal



Wij zijn heel blij Chantal dat je ja hebt gezegd op mijn verzoek en we heten je van harte welkom.
Vanaf 1 januari gaan jullie dus Chantal zien in het rijtje DT-leden.....we kijken er naar uit.

Dat was het voor vandaag......misschien nog even goed om te wijzen op onze challenge.....roze/kraft.....jullie hebben nog heeeeel eventjes de tijd dus als je nog mee wilt doen.....Plaats je kaartje bij Mr. Linky.

Een hele fijne dag allemaal.....Lieve groetjes van Plony. 

8 opmerkingen:

  1. Leuk Chantal dat je het team komt versterken! Succes en veel plezier gewenst!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie aanwinst voor jullie DT! Mooie foto, Chantal!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat Chantal, je wordt vast een mooie aanwinst voor het team van WLV!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk om je nu ook binnen dit team van WLVC te zien!
    Heel veel plezier en met jou kaarten zit het wel goed! Ik
    volg je al een poosje en zie altijd heel veel moois voorbij komen!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Chantal welkom hoor en heel veel succes ! Ik ken jou al een hele tijd en ben echt fan van jouw creaties !!!
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk Chantal dat je deel uit gaat maken van het WLVC team!!
    Dat betekent dat we nog meer mooie creaties van jou gaan zien in vintagestijl.
    Veel plezier toegewenst hoor!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen