maandag 9 november 2015

Een nieuwe sponsor

Goedemorgen allemaal hier bij WLVC....

We hebben heel veel sponsors maar zijn toch altijd weer heel blij als we een nieuwe bij het rijtje mogen zetten en vandaag is dat zo......
Els van Ebbies hobbyshop wil ons gaan sponsoren en zij stelt zich aan jullie voor.......





Mijn naam is Els, ik ben getrouwd met Ed en woon in Barendrecht.
Sinds 2010 heb ik mijn eigen webwinkel EBbies Hobbyshop.
Deze is ontstaan vanuit mijn hobby handmatig embossen en snijden.
Van oktober 2009 tot april 2012 heb ik voorbeeldkaarten gemaakt voor de maandelijkse uitgave van het Hobbyjournaal (je kunt me daar vinden onder de naam Teacosy). 
Van leden kreeg ik veel vragen waar ik die leuke hebbedingetjes toch vandaan haalde en zo is het balletje gaan rollen.
Van pareltjes tot bedeltjes, van meeldraadjes tot bloemetjes, een uitgebreide collectie lint en kant maar ook bijv. Linnenkarton in veel kleuren kun je vinden bij mij.
Kom eens lekker snuffelen en heb je vragen, stel ze gerust!

Mijn eigen creaties, workshops en patronen kun je vinden op www.ebbies.nl
Ook kun je me volgen op Facebook

Graag tot ziens!
Groetjes, Els


Welkom bij WLVC Els en we hopen op een fijne samenwerking.

Dat was het voor vandaag en we zien jullie hopelijk morgen terug bij de Top-3....
Vergeet de lopende challenge niet.....minimaal 5 bloemen.

Namens het team van WLVC een hele fijne dag.
xxx Plony

















1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd met jullie nieuwe sponsor!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen