woensdag 18 november 2015

Challenge nr. 58 en random-winnaar 57

Goedemorgen lieve allemaal.....fijn jullie weer hier te zien bij WLVC waar we vandaag starten met een nieuwe challenge.
Eerst ga ik iemand blij maken....de random heeft als winnaar aangewezen.....



Heel hartelijk gefeliciteerd   Doris  
Jij bent de winnaar geworden van de prijs van Anma Creatief en ook van mij zal er iets bij je in de bus vallen....als je tenminste je gegevens wilt doormailen naar mij.

Dan gaan we naar de nieuwe challenge en de sponsor voor de komende weken is....

Wat een bofferd is degene die deze prachtige prijs gaat winnen.....

Daar word je toch blij van....

De opdracht voor de nieuwe challenge is: maak een vintage beterschaps kaart/creatie.

Onze DT-dames hebben weer hun uiterste best gedaan op mooie voorbeelden voor jullie.....
Hier komen ze.....

Henriëtte


Jolanda


Anneke


Jacqueline


Marjan


Miranda


Nicolette


Plony


Liesbeth

Dat zijn ze weer....de beurt is nu aan jullie. Maak een mooie beterschapscreatie en als je nooit een beterschapskaartje maakt dan kun je altijd nog je tekst zó erop doen dat hij te vervangen is door iets anders.
Deze challenge loopt tot 2 december 18.00 en wij wensen jullie heel veel succes en knutselplezier.

Namens het DT van WLVC allemaal een hele fijne dag.
Liefs van Plony

17 opmerkingen:

  1. Doris gefeliciteerd met je prijs !
    De dames van het DT hebben weer prachtige creaties gemaakt ! Leuke opdracht weer ...
    Groetjes, odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie voorbeelden dames, en Doris: gefeliciteerd!!!
    Createve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow prachtige kaarten.
    groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke voorbeelden! Groetjes, Lien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Doris! En de kaarten van het team zijn weer schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige voorbeelden Dames !
    Bedankt dat de random mijn nummer trok hi en dan nog een verassing bij van Plony mijn dag kan niet meer stuk ...
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd Doris met deze mooie prijs, hier weet jij wel raad mee ;-)
    En wat hebben jullie weer mooie voorbeeldkaarten gemaakt DT, super inspirerend.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie voorbeeld kaarten dames.
    En Doris gefeliciteerd met je gewonnen prijs.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie voorbeeld kaarten dames.
    En Doris gefeliciteerd met je gewonnen prijs.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Doris, van harte! En dames van het dt wat een leuke challenge en super mooie voorbeelden! Ik ga zeker weer meedoen. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Doris, van harte! En dames van het dt wat een leuke challenge en super mooie voorbeelden! Ik ga zeker weer meedoen. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  12. gefeliciteerd Doris en prachtige creaties DT dames
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. zo wat een mooie voorbeelden hebben jullie gemaakt zeg. en wat een super leuke prijs is er te winnen. ik heb mijn kaart er bijgezet. ik heb even getwijfeld om hem erbij te zetten of jullie hem wel vintage genoeg zouden vinden. dus hoop dat jullie hem mooi vinden.

    liefs alice

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een prachtige creatie,s zijn er weer gemaakt ik heb mijn creatie net geplaatst groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heb net mijn kaart erbij geplaatst, leuke challenge de voorbeelden zijn Super!

    Groetjes Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige voorbeelden voor deze mooie challenge.
    Ik dacht ik heb nog wel even...totdat ik de laatste reminder zag, poehee, wat gaat de tijd toch snel!!! Maar het is me gelukt om weer mee te doen.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oef, bijna vergeten mijn kaart te plaatsen! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen