dinsdag 3 november 2015

Challenge nr. 57 en randomwinnaar 56

Een hele goedemorgen bij WLVC waar we een nieuwe challenge gaan starten maar niet voordat we een winnaar bekend hebben gemaakt.

De random-winnaar van challenge nr. 56 is geworden....

Nr 4 Joyce Jansen

Heel hartelijk gefeliciteerd, jij bent de winnaar geworden van de prijs van 't Nifelhüske .
Stuur mij even een mailtje als je wilt???

Dan over naar challenge nr. 57 waarbij we Anma Creatief onverwachts even als sponsor hebben.....buiten haar reguliere sponsoring om.


Deze sponsoring kwam onverwachts dus deze keer geen bijdrage van Judith maar dat gaat de volgende keer echt weer gewoon zoals jullie gewend zijn inmiddels...dan is Judith weer van de partij en maakt ze weer een heel mooi voorbeeld voor de challenge.

Dit is de prijs die beschikbaar is voor de winnaar van de challenge.....


Een mixed media set.....
én ik doe er zélf ook nog iets bij.....dat houden we als verrassing.....voor de winnaar.

De opdracht voor de nieuwe challenge komt van Marjan en luidt als volgt:
Maak een vintage kaart/creatie en gebruik daarbij minimaal 5 bloemen.
Dat wordt uitpakken dames.....zoek de bak met bloemen maar vast op....of maak ze zelf...óók leuk natuurlijk.

Het DT heeft weer mooie voorbeelden voor jullie gemaakt.....
Hier komen ze....

Liesbeth

Henriëtte

Jolanda

Anneke

Jacqueline

Marjan

Miranda

Nicolette

Plony


Zoals jullie zien is er weer hard gewerkt en zijn er heeeeel veel bloemen gebruikt.
Dan is de beurt nu aan jullie.....maak iets moois....combineer het eventueel met je kerstkaart want ook daar kunnen jullie veel bloemen op kwijt.
Heel veel plezier weer in je knutselkamer en tot ziens hier op ons blog.

De challenge loopt tot 17 november 18.00 uur.

Namens ons allen een hele fijne dag.
Lieve groetjes van Plony.


21 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Joyce en weer een leuke nieuwe uitdaging!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Joyce.
    Wat hebben jullie weer een mooie voorbeeld kaarten gemaakt dames.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige voorbeeldkaarten dames, leuek challenge!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaarten bij deze leuke uitdaging! En super dat AnMaCreatief zo'n leuke prijs beschikbaar stelt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat ik heb gewonnen :) En wat een leuke challenge weer!
    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw weer een prachtige voorbeelden Dames !
    leuke Challenge .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Joyce!
    Leuke uitdaging we doen weer gezellig mee.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachitge voorbeelden zeg ! Ik ga mijn best doen om mee te doen !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte Gefeliciteerd Joyce!!
    Ik heb weer heel erg zitten genieten van alle prachtige voorbeelden,
    top hoor dames DT!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. gefeliciteerd aan de winnaar en mooie / prachtige kaarten DT
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie voorbeeldkaarten... zag op FB de prachtige kaart van Anneke en dacht ik doe weer eens gezellig mee.

    Liefs,
    Diana
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een prachtige fleurige voorbeeldkaarten!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Volgende keer ben ik er zeker graag weer bij hoor dames. Ik vind het altijd erg leuk om te doen en het is een eer om dan weer tussen al jullie prachtige voorbeelden te mogen staan. Deze voorbeelden zijn ook weer plaatjes. Lieve groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Joyce gefeliciteerd en toppertjes van voorbeeldkaartjes weer ! Super uitdaging !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mijn kaartje net geplaatst.
    lieve groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige voorbeeldkaarten, dames! Het is me eindelijk ook eens gelukt om een kaart voor jullie challenge te maken.
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ik heb net mijn creatie geplaatst het is wel geen kaart maar het heeft wel veel bloemen als het niet voldoet aan de eisen laat het dan even weten groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke challenge eindelijk weer eens meegedaan, prachtige voorbeelden weer dames,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik doe weer mee, heb net mijn creatie geplaatst en jawel ze zitten erop de 5 bloemen.

    Groetjes Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaarten, ook de reminders zijn geweldig! Leuke uitdaging, wat zeker niet geheel moeilijk is en gelukt!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het is gelukt met de bloemetjes, bedankt weer voor de mooie voorbeelden en Joyce nog van harte! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen