maandag 26 oktober 2015

Correctie prijs top-3

Hallo lieve allemaal.....

Net terug van mijn vakantie zie ik dat er een foutje is gemaakt door onze Henriëtte wat betreft de prijs die de winnaar van de top-3 heeft verdiend......dit is niet de prijs van De Egel.....die hadden we immers al weggegeven......
De prijs die onze winnares heeft gewonnen is van ...


en ik weet eigenlijk wel zeker Ellie dat je hier ook heel blij van gaat worden hoor....


Miranda gaat je deze mooie knipvellen toesturen en....een verrassing......
Wij weten ook niet wat de verrassing gaat worden dus....eigenlijk zijn we best een beetje nieuwsgierig. Ik heb je mailtje al ontvangen Ellie dus ik ga snel contact opnemen met Miranda van Hobbyvoordelig.

Nogmaals hartelijk gefeliciteerd met je winnende creatie en laat je ons weten wat je prijs is.....???

Groetjes van Plony


Sorry Ellie, dat ik het helemaal verkeerd heb gedaan, zo dom van mij. Plony kan ook niet gemist worden, dat zie je maar weer. Wel spannend, die verrassing, ik ben ook heel benieuwd wat dat dan is.
Groetjes en nogmaals excuses,
Henriëtte

1 opmerking:

  1. Ik vind het helemaal niet erg dat je een foutje hebt gemaakt Henriëtte dat gebeurt iedereen wel eens. En als ik zie wat ik nu ga krijgen dan bof ik wel heel erg ik vind de knipvellen prachtig wat een mooie winterse plaatjes. Ik ben nog niet klaar met mijn kerstkaarten en ga ze dan ook zeker nog op mijn kerstkaarten gebruiken. Ook ik ben net als jullie erg nieuwsgierig naar de verrassing, natuurlijk laat ik jullie weten wat de prijs is, spannend hoor.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen