zaterdag 3 oktober 2015

Challenge nr. 55 en random-winnaar 54

Goedemorgen allemaal,

Vandaag een nieuwe challenge en na de moeizame challenge die we hebben gehad zijn we blij dat we toch een random-winnaar hebben voor jullie en dat is geworden......


Sorry voor de slechte weergave...problemen met internet....maar het is in ieder geval duidelijk te zien...nr. 4.....en dat ben jij Suzanna...


Heel hartelijk gefeliciteerd, stuur mij even je gegevens en dan ga ik zorgen dat de prijs van http://www.t-scrap-ateljeetje.nl/ zo snel mogelijk naar je toekomt.

Dan de sponsor voor de challenge die vandaag start en dat is....

https://de-egel.com/

De volgende prachtige mal mogen wij als prijs weggeven....


Miranda heeft deze keer de opdracht verzonnen en ik denk dat dit wel makkelijker zal zijn als de zon/zee/strand challenge......Wij willen graag vintage kaarten/creaties zien met als thema Tea-time.
Bij de pagina's onder het kopje vintage plaatjes kun je hele leuke bijpassende plaatjes vinden als je zelf niets hebt....gebruik ze gerust....

Natuurlijk heeft het DT weer hele mooie voorbeelden gemaakt en we hopen dat jullie worden geïnspireerd door onze creaties.....
Hier komen ze......

Nicolette


Plony


Liesbeth


Henriëtte


Jolanda


Anneke


Jacqueline


Marjan


Miranda

Ik denk dat we ons best weer hebben gedaan om hele mooie vintage/shabby chic kaarten neer te zetten hier als voorbeeld en natuurlijk zouden de dames het op prijs stellen als je op hun persoonlijke blog ook even langs komt om te vertellen wat je van de creaties vindt.

Deze challenge loopt tot 17 oktober 18.00 uur en we wensen iedereen heel veel plezier en succes met deze nieuwe challenge.

Een hele fijne dag, xxx Plony.






14 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Suzan!
    En weer een leuke nieuwe challenge met mooie voorbeeldkaarten gemaakt door het team.
    Fijn weekend!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super dank je wel! ben er erg blij mee!
    Er staan ook weer prachtige voorbeeldkaartjes op!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige voorbeeldkaarten dames!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Suzanna met je prachtige prijs!
    Jullie hebben weer mooie voorbeelden gemaakt meiden, zo wordt menigeen weer geinspireerd.

    Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Suzan!!!
    En heerlijk thee-leuten, ik ga weer een gokje wagen voor deze challenge...:-), prachtige voorbeelden dames!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Suzan gefeliciteerd !
    Prachtige voorbeeldkaartjes weer van het team ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Suzan proficiat!
    Schitterend zijn de verschillende dt team creaties weer dames!
    Ik doe graag mee!
    Fijne creatieve week!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oeps, ik heb de verkeerde regels van een andere challenge bij die van jullie in mijn agenda gezet.
    2X teveel geplaatst.Sorry.Kan ze er niet zelf afhalen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik wil mee doen met een kaart maar lukt me niet om te plaatsen..
    wat moet ik doen?
    gr.Gerrie
    http://gerriesknutselhoek.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. is gelukt.. kan zijn dat die nu 2 keer opstaat.. sorry!!

      Verwijderen
  10. Wat een leuke uitdaging en wat hebben jullie als team weer geweldige kaarten gemaakt. IK doe ook graag weer mee. ben benieuwd . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Op het laatste moment mijn kaartje klaar.
    Leuke challenge !!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen