maandag 7 september 2015

Eerste reminder van challenge 53

Hallo, daar zijn we dan weer. Het is weer even wennen om weer met het gewone schema te werken zo na de vakantieperiode maar het is vandaag dan toch echt weer tijd voor de eerste reminder van de lopende challenge waarbij de opdracht was om een vintage kaart/creatie te maken in de kleuren Bruin en Blauw.
Er staan al prachtige kaarten bij Mr. Linky maar een beetje extra inspiratie kan nooit kwaad.
Daarom heeft Jacqueline nog een extra kaart voor jullie gemaakt.


Een kaart zonder het gebruik van een vintage plaatje maar met een prachtig ornamentje met daarop mooie rozen. Een romantisch geheel. En wat de kaart de extra vintage look geeft zijn de randjes van de verschillende laagjes die niet strak op elkaar geplakt zijn maar losjes en ietsjes "omgekruld".
Als je op het blog van Jacqueline wilt kijken naar nog meer foto's kan je HIER klikken. Laat dan ook gelijk een reactie bij haar achter, dat zal ze zeker leuk vinden.

De challenge loopt tot 17 september 18:00 uur. Tijd genoeg dus om nog gezellig mee te doen en kans te maken op de prachtige prijs die door onze sponsor beschikbaar is gesteld.

Namens alle meiden van het DT-team een hele fijne dag toegewenst.
Groetjes Henriëtte

8 opmerkingen:

  1. Weer een mooi voorbeeld!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vond de voorbeelden zo mooi, dat ik me er ook aan heb gewaagd. Staat van daag op mijn blog. Veel succes er mee. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schitterende reminder, prachtig gemaakt!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaqueline een schitterende reminder, zo sfeervol en dat zonder een afbeelding!
    Superzzzzzz. ik hou ervan!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Plant stopping how can I do more these things that give me a sense she how often like in that sense to the Chi how can I how can I improve the Playschool I get more closed around me happened I create more of those experiences how can do things that get me enjoyment energized Rob drying me now how much might die is around that and then.

    http://originalgarciniacambogiafacts.com/intellux/

    BeantwoordenVerwijderen