vrijdag 18 september 2015

Challenge nr. 54 en random-winnaar 53

Goedemorgen allemaal bij onze 54ste  challenge alweer.....en we gaan gewoon door.....
Fijn om al dat vintage voorbij te zien komen...de ene keer iets meer vintage dan de andere maar iedereen doet zo zijn best.
Wil je nog eens wat tips om je kaartje vintage te maken kijk dan bij de pagina's onder het kopje regels voor deelname.....met het lijstje wat je daar vindt kun je misschien nét even dat ietsiepietsie meer vintage maken op je kaart.

Voordat ik de details wat betreft de nieuwe challenge geef, wil ik laten weten dat wij van WLVC afscheid nemen van Jacomijn....
Zij heeft te kennen gegeven dat ze i.v.m. nieuwe uitdagingen in haar leven en hele drukke bezigheden afscheid neemt van ons team.
Heel erg jammer maar we wensen Jacomijn het allerbeste en hopen nog eens wat van haar te mogen vernemen.

Een nieuwe challenge betekent een nieuwe sponsor maar eerst gaan we de prijs van onze vorige sponsor weggeven aan een random gekozen winnaar.


De winnaar is nr. 34 en dat ben jij Geralien 
De prijs van http://www.liveandlovecrafts.com/ is voor jou. Als je even een mail naar mij stuurt zorg ik dat alles verder geregeld wordt.

De nieuwe sponsor is



en dit is de prijs die beschikbaar is gesteld....



De opdracht is deze keer verzonnen door Jolanda en zij heeft gekozen voor een vintage creatie/kaart waarmee we afscheid gaan nemen van de zomer....zon/zee/strand.

Ons team heeft natuurlijk nog 1 keer de zomer uit de kast getrokken en dit zijn de voorbeeldkaarten die zij hebben gemaakt.....

Miranda


Nicolette


Plony


Liesbeth


Henriëtte

Jolanda


Anneke


Jacqueline

Marjan

Een heel mooi rijtje toch weer??? En nu maar hopen dat jullie nog wat inspiratie hebben opgedaan om mee te doen. We zien jullie creaties natuurlijk weer heeeeel graag voorbij komen.

Deze challenge loopt tot 2 oktober 18.00 uur....heel veel succes.

Namens het DT van WLVC een hele fijne dag!
xxx Plony


11 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd Geralien.. mooie kaart.. ook de nieuwe challenge ziet er erg leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd aan Geralien en prachtige kaarten DT

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wens Jacomijn veel succes bij alles wat ze doet en bedankt voor al het moois dat je ons liet zien. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer Jacomijn dat je het WLVC team gaat verlaten, bedankt voor al je mooie inspiratiekaarten. En heel veel succes met je nieuwe uitdagingen.
    Leuk nog een keer een zomerse uitdaging de voorbeelden zien er weer toppie uit dames.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Och wat triest dat Jacomijn het team verlaat .
    Wat zijn jullie voorbeeld kaarten weer beauty's Dames !!!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ahh wat lees ik nu toch???
    Wat ontzettend jammer dat jullie afscheid moeten nemen van Jacomijn.
    Je was een heel enthousiast teamlid en ik weet zeker dat dit een groot gemis is voor het vintageteam!

    Wat is er weer een leuke challenge bedacht, en ook wat verlang ik toch naar die zomerse dagen.
    Jullie hebben weer prachtige voorbeelden gemaakt meiden!
    Fijn weekend allemaal,

    Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geralien, gefeliciteerd met je prijs.
    Jacomijn, heel veel succes met je nieuwe uitdagingen. Je kaarten zijn inspirerend.
    De voorbeelden voor de nieuwe challenge (zon/zee/strand!!! het regent momenteel pijpenstelen!!) zijn weer prachtig. Mijn hobbykamer is "under construction" oftewel verboden terrein voor mij, maar hopelijk is alles op tijd klaar om nog mee te doen.
    Zo niet, bewonder ik de creaties van andere deelnemers
    liefs
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh dames van het DT, wat een prachtige creaties komen er weer voorbij! Ik heb zin om weer eens me te dien en de zomer mag van mij langer duren. Is net niet buiten dan maar aan mijn knutseltafel...Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geralien gefeliciteerd !
    Jammer van Jacomijn ! Heel veel succes met het sporten en dank je wel voor jouw inzet !
    Prachtige voorbeeldkaartjes zijn er weer tentoongesteld ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaarten hebben jullie gemaakt, inspiratie genoeg bij jullie en nu wij nog... groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Aan jullie prachtige voorbeelden ligt het niet, maar ik denk dat de meesten met Herfst en winterkaartjes bezig zijn! Maar ik doe gezellig mee hoor! Geralien gefeliciteerd met je random prijs!
    En Jacomijn wat jammer voor ons dat je stopt bij WLVC en ook voor je team maatjes!
    We gaan je hier missen op het blog, maar soms moet je keuzes maken en begrijp je besluit hoor! En hopelijk gaan we toch zo nu en dan nog een mooi kaartje van je zien op je blog!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen