maandag 24 augustus 2015

Een nieuwe designer bij WLVC

Goedemorgen allemaal,

Vandaag ben ik hier om jullie voor te stellen aan een nieuw designteam-lid die ons WLVC-team komt versterken.

Eigenlijk is het nog beter als ze zichzelf voorstelt dus.....bij deze....


Graag stel ik mezelf even aan jullie voor. Ik ben Nicolette, 42 jaar, getrouwd met Colin en trotse moeder van dochters Liselot en Nienke. Naast mijn jonge gezin en mijn drukke sollicitatieactiviteiten op zoek naar een nieuwe baan, maak ik zoveel mogelijk tijd vrij om met mijn hobby in de weer te zijn. Tweeënhalf jaar geleden hebben we zelfs een extra kamer op zolder laten bouwen welke ik al snel in gebruik heb genomen als mijn hobbykamer. Er gaat geen dag voorbij dat ik niet, op wat voor manier dan ook, met mijn hobby in de weer ben.

Ik ben begonnen met het scrappen van layouts met foto's op het formaat 30x30 cm. Daar kwamen al snel minialbums bij en ruim twee jaar geleden ben ik ook besmet geraakt met het scrapkaartenvirus. Mijn grootste verslaving hierbij is het gebruiken van stansjes en kantjes. Ook het verzamelen van vintage plaatjes en (digi)stempels begint een beetje uit de hand te lopen. Het liefst kleur ik mijn stempels in met Copic Markers. Ik vind het prettig werken en de kleuren zijn heerlijk intens. De afgelopen tijd heb ik ook de vintage-stijl ontdekt en ook hier kan ik mezelf helemaal in kwijt.

Aangenaam verrast was ik toen ik eind juni door Plony benaderd werd met de vraag of ik een plekje wilde in het designteam van het We Love Vintage Challenge Blog. Daar heb ik natuurlijk niet lang over na hoeven denken en heb eigenlijk meteen ‘ja’ gezegd!

Ik vind het heel superleuk dat ik deel uit mag gaan maken van het designteam van We Love Vintage Challenge Blog! Hopelijk weet ik jullie te inspireren met mijn kaartjes en creaties!

Lieve groet, Nicolette ( http://nicolinienkelot.blogspot.nl/ ) 


Natuurlijk heten wij Nicolette heel hartelijk welkom in ons team en we hopen op een mooie tijd samen met haar bij WLVC.
Dan vraag ik natuurlijk nog even aandacht voor de lopende challenge.....als ik hier tóch ben hahaha....Challenge 52, alles mag..als het maar vintage is.
Deze challenge duurt de hele maand en je mag zelfs 4 x inzenden dus.....deel je vintage creatie(s) met ons.

Een hele fijne dag...
Liefs van Plony

8 opmerkingen:

  1. Welkom Nicolette, benieuwd naar al je creaties...:-!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nicolette, wat leuk dat ik je hier als nieuw DT lid tref. Veel succes met je nieuwe uitdaging!!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nicolette, wat leuk dat ik je hier als nieuw DT lid tref. Veel succes met je nieuwe uitdaging!!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Nicolette en heel veel plezier in deze groep.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd met je nieuwe "job" Nicolette.
    Gezellig dat je het DT gaat versterken, ik wens je veel plezier toe.
    Ik heb al wat mooie vintage kaartjes op je blog gezien!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dankjulliewel, dames, voor het warme welkom! Ik heb er erg veel zin in!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Last leg forward straighten your legs folding in standing forward bend inhale left the head and chest up sweet the arms up over the head and then come back to standing with the back Omni Hydroxycut straight exhale the arms down and again inhale sweet the arms down around and up exhale fold from the hips forward and down inhale scooped the head and chest up.

    http://alphashredcritique.com/omni-hydroxycut/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nicoletta hartelijk welkom in deze fijne DT-groep ... Heel veel plezier met je nieuwe job !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen