maandag 3 augustus 2015

Challenge nr. 52 en random-winnaar 51

Goedemorgen allemaal bij WLVC.
Wat fijn jullie te zien...het is vakantietijd en dan is het toch wel heel leuk als je trouwe volgers langs ziet komen en nog beter....mee ziet doen aan onze challenge.
We mogen helemaal niet klagen over het aantal deelnemers van de afgelopen challenge en omdat we daar zo heel blij mee zijn hebben we besloten om deze keer 3.....ja je leest het goed....3 random-winnaars te trekken.
We hebben 3 prijzen en daarvoor danken wij onze sponsors...


en....


en dan heb ik zélf nog een prijs voor een random-winnaar...een verrassingsprijs....

De winnaar van de Prijs van Art Journey ( 2 stempels) is geworden....Jolanda (18)

De winnaar van de prijs van Webshop Margo ( een waardebon van 10 euro) is geworden.....Sandra Carey (6)

Tenslotte de laatste winnaar....dat is geworden Marja (29)

Jij ontvangt de verrassingsprijs van mij.

Graag van alle 3 de winnaars een mailtje met gegevens naar mijn email-adres....te vinden in de zijbalk.

Zo, dat is nog eens even prijzen weggeven toch???
Gewoon om te laten weten dat het enorm op prijs wordt gesteld dat er ook in de vakantietijd wordt meegedaan aan onze challenges.

Dan nu over naar de challenge voor deze maand.....deze challenge zal nog een keer de hele maand lopen en je mag nog een keer meedoen met 4 bijdrages. Dan gaan we in september weer met onze reguliere challenges beginnen op de 3e en de 18e....

De sponsor voor deze nieuwe challenge is:


en de prijs is weer superrrrr.....


De opdracht voor deze challenge komt van Henriëtte en zij wilde het graag simpel houden deze maand....ALLES MAG, als het maar vintage is.

Zoals we inmiddels al wel gewend zijn is bij een challenge die wordt gesponsord door Anmacreatief Judith onze gastdesigner.....Fijn om haar er weer bij te hebben en dit is de bijdrage van Judith voor de augustus alles-mag challenge...


Dan de inspiratie-voorbeelden van ons DT....

Jacqueline

Marjan

Miranda

Jacomijn

Plony

Liesbeth

Henriëtte

Jolanda

Anneke

Wie echt goed heeft opgelet zal hebben gezien dat de geboorte van mijn kleinzoon Noud in juni veel inspiratie heeft gegeven voor deze alles-mag opdracht hihihi.....Altijd fijn zo'n alles-mag...daar kun je alles in kwijt hè meiden hihihi....

We zijn weer heel benieuwd wat er voorbij gaat komen bij deze challenge.....de hele maand de tijd dus zet hem op zou ik zeggen.

Namens ons allemaal een hele fijne dag...
lieve groetjes van Plony

25 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd dames en wat een mooie voorbeelden weer, top!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd 3 winnaars. Maar de mooie voorbeelden waren ook weer verrassend gaaf. Succes met de challenge. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd aan de winnaars.

    DT prachtig en schitterend werk heb jullie gemaakt en een super gave prijs weer.

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende voorbeelden voor de nieuwe Challenge van jullie allemaal!
    Winnaressen van harte Gefeliciteerd met jullie pprijzen!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat met jullie prijzen Dames !!
    Wat een mooie creatie's ze zijn één voor één weer top !.
    Lieve groeten Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo dames van het DT,
    wat een geweldige kaarten en creaties staan hier weer. Elke keer kijk ik weer vol verwondering zoals jullie wel weten. Ik hoop bij de meesten van jullie ook nog even op het blog te kijken, maar hier alvast mijn complimenten voor zoveel inspiratie en creativiteit.
    De winnende dames: Van harte en veel plezier met de prijzen!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie crea's zijn er weer gemaakt voor deze challenge. Dat geeft me weer extra inspiratie!! En wat ontzettend leuk om een prijs te winnen. Stempels van Art Journey - helemaal gaaf. Dank je wel.
    liefs
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hallo ik heb net dit kaartje geplaatst om te laten zien wat ik met de mooie mal die ik gewonnen hebt gemaakt hebt groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sorry dames, er ging wat mis met linken...bleef hangen.
    En nu sta ik er toch twee keer in, aaahhh. Kunnen jullie aub nummer 7 verwijderen?
    Sorry voor het ongemak!!!

    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd dames met jullie gewonnen prijzen, het waren prachtige kaarten.
    Leuke uitdaging, alles mag, moet te doen zijn toch ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaarten van het DT team weer en proficiat
    voor de dames voor hun prijzen , geniet ervan !!
    Doe graag mee met deze challenge , de kaart staat erbij.
    Fijne avond van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige voorbeelden weer zeg, wat een creativiteit! Ik wil graag weer eens meedoen, ben niet veel aanwezig op Blogger maar heb er wel weer zin in. Groetjes Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve meiden,
    Wat hebben jullie weer prachtige voorbeelden gemaakt, en dat terwijl iedereen in de relaxstand staat.
    Het is was weer genieten om met een vintage creatie aan de slag te gaan... en ik heb het gelukkig nog niet verleerd!

    Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Plony, inmiddels een goede link erbij geplaatst, een nieuwe link met nieuwe foto van de tag dus hij staat er nu 2 keer in, sorry. Ik had geen idee hoe ik het bij de vorige kon zetten dus vandaar opnieuw. Het is weer wennen om in Blogland te zijn hoor hihi, sorry voor de overlast en hopelijk is hij nu goed. Fijn weekend, liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterende voorbeelden zijn er gemaakt. Ik doe deze maand graag mee met de challenge.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige voorbeelden allemaal!!
    Ik doe graag mee. heb een kaartje geplaatst en hoop dat ik hem goed heb doorgelinkt.
    lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hierbij mijn 2e inzending , alles mag ;)
    Groetjess Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een schitterende voorbeeldkaarten
    ook ik heb weer een kaartje geplaatst
    hoop dat die aan de eisen voldoet

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige voorbeeld creaties dames. Ben blij dat ik eindelijk nog eens heb kunnen meedoen. Lieve groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterende kaartjes hebben jullie weer gemaakt Dames.
    En deze keer ben ik ook weer eens van de partij.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je was zo snel met je reactie Plony, haha en ik heb een vrije dag,
    dus in de relax stand, hihi Maar het is geplaatst hoor!
    LG van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Jullie maken zelf altijd zulke geweldige creaties. Doe graag weer mee. Vind het heel erg leuk om zulke kaarten te maken. Ben benieuwd naar jullie reacties. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat staan hier mooie kaarten . Prachtig.
    Ik heb de mijne er ook net bijgezet.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  24. WOW, was für tolle Karten
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen