vrijdag 3 juli 2015

Challenge nr. 51 en random-winnaar 50

Goedemorgen allemaal, leuk dat jullie weer langskomen bij WLVC...ondanks de toch wel heeeeeele warme dagen..... ik kan me ook zomaar voorstellen dat je liever iets anders doet hahaha.

Vandaag hebben we de random-winnaar van challenge nr. 50 voor jullie en dat is geworden.....

Nr. 21 Maartje.....

Heel hartelijk gefeliciteerd , mail even je gegevens en de mooie prijs van http://www.mariannedesign.nl/ komt jouw kant op.

Dan hebben we natuurlijk ook nog de 2 extra winnaars van onze feestelijke 50e challenge en dat zijn geworden:

Epie en Sjanie

Ook jullie gegevens wil ik heel graag hebben en dan worden jullie prijzen toegestuurd door http://www.dehobbykaart.nl/ ,

Dan over naar de nieuwe challenge.....een challenge die de hele maand gaat duren.....linken kan dus tot 2 augustus 18.00 uur....en bij wijze van uitzondering mogen de echte die-hards die gewoon doorgaan met knutselen 4 bijdrages inleveren om mee te doen voor de prijzen.....Er zullen dan ook extra prijzen te winnen zijn maar dat gaan jullie vanzelf wel zien.....Beetje spannend houden hahaha.

De extra prijzen zullen later worden vermeld dus, maar de sponsor voor de random-prijs is bij deze challenge....


en dit is de prijs die te winnen is.....



Supergaaf toch.....de moeite waard om je best voor te doen dacht ik zo.....

De opdracht voor challenge 51 komt van Anneke en zij wil dat je je laat inspireren door de foto....
Brocante....Vintage....Shabby chic.....die sfeer moet het uitademen....kijk naar de voorbeelden van de DT-dames en je begrijpt vast wel wat we bedoelen.



Heb je géén passend plaatje???? Kijk aan de rechterkant van het blog onder het kopje vintage plaatjes.....daar staan weer nieuwe , passende plaatjes.

Hier zijn onze voorbeelden.....

Anneke

Jacqueline

Marjan

Miranda

Jacomijn

Plony

Liesbeth

Henriëtte

Jolanda


Een gevarieerd rijtje weer.....om jullie zoveel mogelijk ideetjes te geven welke richting je uit kan gaan met deze opdracht.
Een hele maand de tijd dus.....2 augustus 18.00 uur dan sluit de challenge en kun je niet meer linken.
Heel veel succes allemaal en wij zijn heel benieuwd wat we allemaal voorbij gaan zien komen.

Namens ons allemaal een hele fijne dag....doe rustig aan met de hitte.....zoek je koele hobbykamer maar op....
xxx Plony




15 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd dames en wat een leuke nieuwe uitdaging weer.
    Ik ga snel aan de slag...:-)
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allemaal gefeliciteerd!
    Wat een prachtige voorbeelden zijn er weer gemaakt door het DT!
    Super! Ik hoop mee te doen..
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd aan de winnaars en mooie / prachtige voorbeelden DT

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie uitdaging, zoveel mooie voorbeeldkaartjes en allemaal zo verschillend!
    proficiat ook aan de winnaars!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat leuk dat ik de random winaar geworden ben hartelijk bedankt en wat een mooie voorbeelden hebben jullie weer gemaakt ik ga weer proberen mee te doen
    groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Maartje.
    Wat een leuke nieuwe uitdaging, ik hoop ook weer mee te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo dames wat zijn ze weer mooi de voorbeeldkaarten
    proficiat aan de winnaars
    fijne vakantie
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige voorbeeldkaarten zijn er weer gemaakt!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke uitdaging en voorbeelden! Ik doe voor het eerst mee!
    Groetjes Maja.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaarten zijn er al gemaakt.
    Ik heb mijn kaart net erbij gezet.
    Ik doe voor de eerste keer mee.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hi, this is the link to my card just in case https://artekatie.wordpress.com/2015/07/19/special-wedding-card/

    I add it using mr linky but my card is still not appearing on entries :/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een prachtige kaarten zijn er weer gemaakt ik heb net mijn kaartje geplaatst groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige inspiratie foto en super mooie dt kaarten dames!
    Ik doe graag weer mee met een slinger die ik gemaakt heb voor een lieve blog vriendin haar verjaardag.
    Fijn weekend allemaal!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Proficiat voor de winnaars en prachtige voorbeelden DT !!
    Mijn kaart staat er ook tussen, het meedoen is weer super .
    Fijne avond , liefs van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ik heb net mijn derde kaartje geplaatst ik vind deze kleuren zo mooi groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen