maandag 29 juni 2015

Tweede en laatste reminder van challenge 50

Wat gaat de tijd toch snel, vandaag is het al weer tijd voor de 2e en laatste reminder van onze lopende challenge waarbij het thema Wedding en deze inspiratiefoto centraal staan.





Er zijn helaas nog niet zoveel inzendingen binnen, jammer hoor. We hopen natuurlijk dat jullie nog aan kaarten bezig zijn en die nog moeten linken.
Even als extra wil ik zeggen dat het natuurlijk niet alleen kaarten voor een huwelijk zelf mogen zijn, ook kaarten voor een huwelijksjubileum zijn natuurlijk helemaal goed. 


Liesbeth heeft nog een prachtige kaart gemaakt ter inspiratie voor jullie.


Hoe romantisch is deze kaart geworden!
Klik HIER om naar het blog van Liesbeth zelf te gaan en te lezen welke materialen ze allemaal gebruikt heeft.

Jullie hebben nog een paar dagen de tijd om met deze challenge mee te doen, de challenge loopt tot 2 juli 18:00 uur. Doen hoor, wij komen graag bij jullie langs om de prachtige bijdrages te bekijken.


Namens alle meiden van het DT-team een fijne dag toegewenst.
Groetjes Henriëtte

3 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Liesbeth, ik heb helaas geen geschikt plaatje kunnen vinden voor een huwelijk, ben nog wel aan het kijken of dat nog lukt, anders laat ik deze challenge voor een keer voorbij gaan, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig!!!
    Mijn kaartje staat vandaag op mijn blog...:-)
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen