donderdag 18 juni 2015

Challenge nr. 50 en random-winnaar nr. 49

Goedemorgen allemaal bij de 50e!!!!! challenge  op dit WLVC-blog.
50...wat gaat het toch snel....dit vraagt om iets extra's maar daarover zometeen meer....eerst ga ik de random-winnaar bekend maken....

Dat is geworden....nr. 37 Crealoetje
(Door problemen met mijn  internet kan het plaatje van de random niet worden geupload...dus even zonder deze keer.)

Heel hartelijk gefeliciteerd, de prijs van http://www.liveandlovecrafts.com/ is voor jou. Mail me even met je gegevens en ik ga het voor je in orde maken.

Dan over naar de nieuwe challenge....de sponsor voor deze challenge is


en de volgende prijs is beschikbaar gesteld....


maarrrrrrrrrrr..........dit is nog niet alles......onze sponsor De Hobbykaart


heeft voor deze 50e challenge ook iets beschikbaar gesteld en wel de volgende mallen....




4 nieuwe craftable's van MD en deze zijn te winnen door een reactie achter te laten onder dit bericht. Wij zullen 2 x 2 mallen verloten dus geef een reactie...dat is toch niet zo moeilijk zou ik zeggen...even een berichtje typen en wie weet krijg jij wel 2 van die superleuke craftable's toegestuurd.

Het kan weer niet op maar laten we nu maar eens naar de opdracht van de 50e challenge gaan:

De opdracht komt van Liesbeth en luidt: maak een vintage kaart/creatie geinspireerd door de volgende foto.....en met als thema WEDDING.


Wij hebben natuurlijk weer voorbeelden gemaakt voor jullie...ga er maar eens voor zitten....het is tenslotte nu tóch al een ellenlang bericht hahaha.....

Jolanda

Anneke

Jacqueline

Marjan

Miranda

Jacomijn

Plony

Liesbeth

Henriëtte

Zo, dat was het dan wel zo'n beetje...een lange post deze keer.
De challenge loopt tot 2 juli 18.00 uur en dan gaan we in juli en augustus even wat kalmer aandoen en 1 challenge per maand houden ipv 2...maar daar horen jullie de volgende keer meer over.

Voor nu wensen wij van het DT iedereen een hele fijne dag en heel veel knutselplezier.
xxx Plony

50 opmerkingen:

  1. Alweer de 50 ste challenge; wat gaat het hard....Proficiat met deze mijlpaal. Leuke creaties hebben jullie weer gemaakt om ons te inspireren. Ik weet niet of het deze keer gaat lukken, maar ik ga mijn best doen :-)
    Groetjes,
    Marianne MW

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allereerst gefeliciteerd met alweer de 50ste challenge.
    Leuke opdracht weer ik zal proberen weer mee te doen..
    Bedankt ook voor de kans om leuke mallen te winnen.
    Gr Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De 50ste, wauw! Gefeliciteerd met de mijlpaal! Ik ben een beginnende kaartenmaker, dus de challenge durf ik nog niet aan, maar ik zou wel graag meedoen voor de mallen! Deze zijn werkelijk prachtig!

    Groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey, wat gaaf dat ik heb gewonnen. Deze challenge lijkt me ook wel een hele uitdaging! Ik ga mijn best doen!
    Groetjes, Monique (Crealoetje)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met deze mijlpaal, hoe vaak ik meegedaan heb weet ik niet, soms denk ik, ik doe nog niet aan alle eisen voor een vintagekaart, wat ik mooi zou vinden, stel de eisen bovenaan of aan de zijkant, dan weten we waar we aan moeten voldoen, maar ik doe wel graag mee hoor met jullie challenges. En met deze candy probeer ik een kansje, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 50 challenges op een rij, dat maakt jullie als team heel erg blij!
    Een prestatie wat jullie als team doen, gefeliciteerd en een dikke zoen!
    Ook gefeliciteerd voor Crealoetje, zij heeft nu vast een smile op haar snoetje!
    En dan al die sponsors en prijzen op een rij, daarvan worden wij als bloggers ook heel erg blij!
    Ik ga weer snel een kaartje maken, want het begint voor deze challenge ook al in mijn koppie te kraken...:-)
    Dank voor alles op dit blog, heel veel succes voor nu en in de toekomst, toch?

    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 50 keer genieten van vintage!! Wat zijn we blij met het initiatief en dat het in superkorte tijd zijn plekje heeft veroverd in blogland. We kunnen niet meer zonder en kijken telkens uit naar de uitdagingen die echt een stimulans zijn tot het maken van romantische kaarten. Bedankt Plony en je hele DT team!! En natuurlijk: ga zo nog heel lang door!!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Alweer de vijftigste challenge op jullie vintageblog gefeliciteerd hiermee. Het is altijd weer genieten van al die mooie vintagecreaties die er gemaakt worden door het Designteam en deelneemsters. Maar ook is telkens weer genieten van al die leuke extra's die het hier tot een feestje maken. Ga lekker zo door met jullie vintageblog ik ben en blijf fan van jullie. En natuurlijk maak ik graag een kansje op de mooie CrafTables
    Grortjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met de 50e challenge dames van het WLVC team. Ook Monique gefeliciteerd met het winnen van de 49e challenge.
    Wat hebben jullie allemaal weer prachtige voorbeeldkaarten dames, top!!
    En dan ook nog een extra prijs, en wat voor en prijs, top hoor!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met de 50e challenge dames van het WLVC team. Ook Monique gefeliciteerd met het winnen van de 49e challenge.
    Wat hebben jullie allemaal weer prachtige voorbeeldkaarten dames, top!!
    En dan ook nog een extra prijs, en wat voor en prijs, top hoor!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige voorbeelden voor deze "SARAH-wedding-challenge", gefeliciteerd met dit heuglijke feit!!!! Helaas blijft het van mijn kant bij bewonderen want ik ben een ramp op vintage gebied dus een inzending zal er niet komen.

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met de 50ste Challenge! Helemaal top! Ik probeer ook altijd mee te doen, maar helaas lukt het niet altijd om het op tijd af te krijgen! ook deze keer een leuke Challenge, ik moet nog een kaartje maken voor een 50 jaar getrouwd, dus ik kan hier weer inspiratie voor op doen! en meedoen natuurlijk! Dank je wel voor de kans op de mooie craftables!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Monique gefeliciteerd. En wat staat hier weer een schitterende serie kaarten! Top! Leuk dat dit al jullie 50 ste uitdaging is. Ik ga het weer proberen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo zeg alweer 50 challenges op de teller! Proficiat! De voorbeelden die er weer door de dames zijn gemaakt zijn stuk voor stuk prachtig! Ga proberen een poging te wagen, maar ik kan niets beloven, want voor mij is dit wel even een challenge!
    Leuk dat we deze keer kans maken op een craftables, bedankt daarvoor!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. eerst gefeliciteerd met je 50ste challenge.

    prachtige prijzen zijn er beschikbaar gesteld er worden weer 2 mensen heel gelukkig [ misschien ben ik er wel 1 van ] dat zou geweldig zijn.

    De DT dames hebben weer prachtige kaarten als voorbeeld gemaakt.

    Ik zou zeggen op naar de 100ste challenge.
    en dank je wel voor de kans.

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd Monique, daar begin ik maar mee, zou het anders haast vergeten.
    Wauw de 50 ste challenge, gefeliciteerd! En ga zo door!!! Met prachtige voorbeelden voor dit leuk thema! En dan ook nog eens extra mooie prijzen van de nieuwe sponsor, geweldig leuk!
    maak graag hierop een kansje, dankjewel voor deze extra kans.
    Super leuk dat jullie doorgaan in de vakantie. Voor de thuis blijvers erg leuk.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Proficiat met de 50ste challenge! De voorbeeldkaarten zien er prachtig en héél romantisch uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Congratulations on your 50th challenge! I love your challenges...great works and inspirations here and most of all, love all your vintage images. Hope to play along. Wishing you many more challenges to host and thanks for the wonderful opportunities to win goodies. Cheers, Rupa

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd met de 50ste challenge,wat gaat de tijd toch snel.
    Ik wil ook een kansje wagen voor de mooie mallen.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Proficiat met de 50e challenge !!
    Monique gefeliciteerd met je prijs en
    de nieuwe challenge probeer ik ook aan
    mee te doen hoor ....wooowww mooi Wedding xx

    Liefs Epie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd met jullie 50ste Challenge SUPER !!!
    Wat een prachtige voorbeelden Dames ze zijn één voor één PRACHTIG !!!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wow de 50e challenge al weer! Gefeliciteerd en dat we nog maar heel veel keren 50 erbij mogen doen de komende maanden en jaren,
    Leuke challenge opdracht deze keer en met prachtige inspirerende voorbeelden.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Proficiat met jullie 50ste challenge! En wat een prachtige voorbeeldkaarten ook nu weer!
    Lieve groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd met jullie 50ste challenge.
    Was bij de vorige challenge te laat, maar hoop nu toch mee te doen, hoewel het kaarten maken op dit moment op een laag pitje staat. ;)
    Prachtige voorbeelden zijn er ook weer gemaakt.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gefeliciteerd Plony en designteam met de 50e challenge...geweldig is dat en ik volg jullie dan ook al vanaf het eerste uur...en ga ook nu proberen om er iets leuks van te maken...en dan Monique gefeliciteerd met het winnen van de vorige challenge...en nu hopen op een beetje geluk....:-))

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtige voorbeeldkaarten hebben jullie als team gemaakt.
    En gefeliciteerd met jullie 50ste challenge.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  27. De 50ste Challenge alweer! Ik weet nog zo goed dat je ermee begon Plony!
    Van harte Gefeliciteerd, ook de kanjers van team leden! Wat weer een geweldige voorbeeld kaarten van jullie allemaal! Op naar de honderd maar hè!
    En Monique geniet van de mooie gewonnen prijs!!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gefeliciteerd met de 50ste challenge, opaar de 100, moet zeker lukken.
    Ik geniet steeds weer van de prachtige kaarten die hier langs komen.
    Wat leuk dat er prachtige mallen worden verloot, ik doe hier graag voor mee.
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gefeliciteerd met jullie 50e challenge al weer, ja de tijd gaat inderdaad snel. Ik doe veel inspiratie hier op en vind het steeds leuker om vintage kaarten te maken. De voorbeelden zijn altijd zo mooi.
    Mooie mallen verloten jullie, ik wil ook wel een kansje maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Van harte gefeliciteerd met jullie 50 ste challenge
    en wat zijn de voorbeeldkaarten weer prachtig knap werk dames !!
    en Monique proficiat met je gewonnen prijsje
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Is dit alweer de 50ste challenge? Waar blijft de tijd, het is hard gegaan maar dit blog ik ook zo superleuk. Wat zijn er weer ontzettend veel mooie voorbeelden, ik heb al heel lang niet meer aan een challenge meegegaan, ik kom al een tijdje niet meer op mijn blog om iets te plaatsen maar kijk wel af en toe eens rond want wat worden er toch een prachtige creaties gemaakt, geweldig. Heel veel succes en wat leuk dat jullie zelfs nu 2 sponsors hebben! Op naar de 100ste challenge:) Liefs Hanny, tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  32. wauw wat gaat de tijd snel, de 50ste challenge alweer, van harte gefeliciteerd,
    heb zo af en toe meegedaan met een challenge, maar niet bij allemaal,
    dat kwam er gewoon niet van,
    ik kijk altijd wel naar de prachtige voorbeeldkaarten en doe daar veel inspiratie van op,
    en dan ook nog 2 sponsors, ja ik wil wel een kansje wagen,
    wat een prachtige mallen van MD,
    bedankt voor de kans.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hartelijk gefeliciteerd met de 50e challenge. Wat een prachtige kaarten en geweldige prijs die mallen van Marianne Design. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Congratulations on your 50th challenge! I love your challenges and such wonderful inspiration by the DT. Thanks for the chance to win.
    Valerija x

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Monique gefeliciteerd ! De 50ste challenge !!! Super hoor ! Gefeliciteerd !!! En wat een super mallen van de nieuwe sponsor ! Hoe leuk is dit hier weer !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. gefeliciteerd met jullie 50ste challenge leuk hoor. en wat dat toch allemaal zo snel. wat een prachtige voordbeeld kaarten hebben jullie weer gemaakt.
    ik moet toevallig nog een trouw kaart maken dit zijn leuke ideeen

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een supergave kaarten weer als voorbeeld. Ik ga toch weer eens proberen mee te doen, door allerlei dingen komt het er niet van.
    En het is zo leuk om vintage kaarten te maken, ik geniet als ik jullie blog bekijk.
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Proficiat met jullie 50ste challenge. De vintage kaarten zijn één voor één prachtig en leuk om inspiratie op te doen. Ik zou zeggen doe zo verder...
    Groetjes Lieve

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wauw meiden, van harte gefeliciteerd met de 50e challenge. Zo vieren we nog het 2-jarig bestaan met elkaar en dan nu alweer een feestje.
    Jullie zijn een top team en maken prachtige voorbeelden om ons te kunnen inspireren.
    Ga zo door!!

    Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wauw! reeds een 50e challenge. Proficiat! Vintage vind ik toch een klasse apart. Alle kaartjes zien er hier zo prachtig uit! Meestal durf ik me er niet aan te wagen, maar misschien moet ik toch eens proberen... Groetjes, en nog heel veel succes verder! Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Van harte dames, met alweer jullie 50e challenge! En wat hebben jullie weer geweldig mooie voorbeelden gemaakt voor deze challenge! Supergaaf! En ga vooral nog heel lang door met jullie gave blog!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Proficiat dames met de 50e challenge ! Doe altijd veel inspiratie op met jullie blog, die is in één woord fantastisch. En nu waag ik toch ook eens mijn kans en misschien heb ik geluk. Wat is het toch heerlijk om je hart te verliezen in deze leuke hobby.
    Groetjes, Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wow 50ste challenge , Proficiat !!! Ik ga ook nog proberen een kaartje te maken ....
    Ik moet volgende week toch een huwelijks kaartje hebben. Hopelijk lukt het me om hem vintage te krijgen..... Jullie hebben alvast weer knappe creaties gemaakt !!!
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Van harte met alweer de 50ste challenge, knap om altijd weer iets nieuws te verzinnen. En fijn die tips hoe je een vintage kaart maakt, ik ben beginner en hier kan ik iets mee.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat een prachtige voorbeeldkaarten zijn er gemaakt!! SUper zeg en van harte met de 50e challenge. Ik kan me dat bijna niet voorstellen dat het al zover is! Op naar de volgende 50! Mijn kaartje plaats ik zo!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelukkig ben ik niet bijgelovig....de 13e inzending...;-)

      Verwijderen
  46. Dag dames,

    Allereerst gefeliciteerd met de 50ste challenge, het blijft voor mij nog steeds moeilijk maar ik denk maar zo al doende gaat het steeds beter. Kan ook bijna niet anders met jullie prachtige voorbeelden iedere keer. Min complimenten dames !!

    Fijne dag en leafs fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  47. ook ik feliciteer jullie met deze mijlpaal ik vind het zo knap dat jullie steeds weer zulke mooie kaarten maken ik heb ook weer eens een poging gedaan en mijn kaartje net geplaatst groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Gefeliciteerd met het behalen van jullie mijlpaal en op naar de volgende 50! Wat een pracht aan kaartjes hebben jullie weer gemaakt hiervoor - stuk voor stuk zo mooi.
    Ook deze keer ben ik weer van de partij ;)
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Allereerst proficiat met jullie 50 leuke challenges!!!
    Daar had ik dus mijn trouw mini voor bewaard.
    Veel foto's dus een werk om " eventjes" een blogpost van te maken...ik dacht...dat komt nog wel een keer voor een speciale gelegenheid...en dat is deze dus!
    Ik geniet altijd van alle dt creaties en het vintage sfeertje van alle deelnemers, zij inspireren je enorm!
    Ga nog lekker lang door enne Plony jij bent de super motor achter dit blog dus dubbel proficiat!
    Fijne zeeeeer hete avond allemaal ( het is hier nu om 22.00 uur nog 32 graden buiten!
    Heel veel succes verder met het blog!
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen