donderdag 14 mei 2015

Tweede en laatste reminder van challenge 47

Hallo allemaal.
Wat hebben we al weer prachtige inzendingen binnen voor de lopende challenge waarbij alles mag, als het maar geen kaart is maar natuurlijk wel vintage!
Een heerlijke variatie van doosjes, gepimpt MDF, tasjes etc. Leuk om zoveel creativiteit te zien.

Ook ik ben weer heerlijk aan de slag gegaan om nog wat extra inspiratie te geven voor degene die er nog niet precies weten wat te maken.


Misschien hebben jullie ook wel zo'n tasje van kraft in de kast liggen, gekregen bij een aankoop of gekocht in de hobbywinkel. Ik vind het altijd erg leuk om een cadeautje in zo'n tasje te geven maar saai zijn ze wel.
Daarom ben ik er mee aan de slag gegaan en heb er dit van gemaakt.


Wat een  paar stukjes papier, een plaatje en wat versiering al niet kunnen doen.
Op mijn eigen blog staan nog meer foto's en ook welke materialen ik allemaal gebruikt heb.
Klik je HIER dan kom je vanzelf op mijn blog terecht.

De challenge loopt nog tot 17 mei 18:00 uur. Doe gezellig mee, er is weer een prachtige prijs te winnen.

Namens alle meiden van het DT-team een fijne dag toegewenst.
Groetjes Henriëtte


2 opmerkingen: