maandag 25 mei 2015

Top 3 Challenge 47

Goedemorgen!

Welkom terug op het WLVC blog,
Hebben jullie allemaal genoten van de mooie pinksterdagen?
Misschien wel lekker geknutseld?
Hier op het WLVC blog gaan we onverstoorbaar door hoor want vandaag mag ik jullie weer een top 3 bekend maken.
Zo leuk om al die verschillende creaties te bewonderen en wat hebben jullie uitgepakt zeg! Wij hebben als team genoten!
Dan nu in volgorde is er de volgende top 3 uitgekomen.


Onze nummer 1 is geworden: Corry



Nummer 2: Magda



Nummer 3: Maia



Corry gefeliciteerd!!
jij wint de WAARDEBON van Kreatrends t.w.v. 10 euro!


www.kreatrends.nl
Corry wil je even contact op nemen met Plony, het emailadres staat in de sidebar, dan regelt zij dat de prijs op de goede plek komt!


Dan wil ik jullie nog even herinneren aan de LOPENDE challenge, maak een vintage kaart of creatie met een ECHT dier!
Meedoen kan tot en met 2 juni 18.00u
Dat was het alweer voor vandaag!
Iedereen een hele fijne dag gewenst en groetjes namens ons allen,
Jacomijn

10 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd dames !!! Schitterende creaties hebben jullie gemaakt.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi hoi dames van dit blog!!
    mijn dag kon niet beter beginnen want ik zag dat ik nr 1 bent geworden zo leuk ik loop te springen in huis op mijn ouwe dag alleen al voor de eer!!
    en feliciteer ook gelijk de andere winnaars met hun mooie creatie's en allemaal een hele fijne dag!! en groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel dames, leuk dat mijn doos jullie kon bekoren!
    Ik heb ze intussen aan mijn zus gegeven voor haar verjaardag en ze was er heel blij mee.
    Felicitaties ook aan de andere dames!
    Fijne dag
    Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd dames!!! Mooie crea's
    groetjes
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd dames, super creaties hebben jullie gemaakt.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha die Corry proficiat hoor!
    Magda ook gefeliciteerd hoor.
    Super dat ik ook weer in jullie top drie sta, altijd een leuke opsteker en een aanmoediging voor onze leuke hobby.
    Soms ben je een tijdje inspiratieloos maar door o.a. deze creatie ben ik inmiddels weer aardig aan de freubel gegaan en ligt het huis weer vol ditjes, datjes en papiertjes haha.
    Bedankt dames!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou Corry, het is je van harte gegund, wat heb je een leuk suiker en melk stelletje gemaakt! Wat een leuk idee en zo mooi uitgevoerd, zou bijna denken dat het echt is! Natuurlijk ook Magda en Maia van harte met jullie geweldige creaties. Groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou Corry, het is je van harte gegund, wat heb je een leuk suiker en melk stelletje gemaakt! Wat een leuk idee en zo mooi uitgevoerd, zou bijna denken dat het echt is! Natuurlijk ook Magda en Maia van harte met jullie geweldige creaties. Groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dames alle drie van harte gefeliciteerd prachtige creaties hebben jullie gemaakt toppie.
      Liefs Ghea

      Verwijderen