maandag 18 mei 2015

Challenge 48 en random-winnaar 47

Goedemorgen allemaal en welkom bij WLVC waar we weer een nieuwe challenge hebben voor jullie.
Heel veel dank aan de deelnemers van onze vorige challenge.....We hebben genoten van jullie geweldige creaties.

We hebben een random-winnaar ...natuurlijk....en dat is geworden....


Nr. 10 Gaby....

Heel hartelijk gefeliciteerd en de mooie knipvellen van http://www.hobbyvoordelig.nl/ zijn voor jou als je mij even een mailtje stuurt met je gegevens.

Over naar de nieuwe challenge dan.... maar niet voordat ik jullie ga vertellen dat ons DT-lid Janneke heeft besloten ons designteam te gaan verlaten. We vinden het heel jammer dat er iemand uit ons gezellige clubje weggaat maar Janneke heeft zo haar redenen en die zullen we moeten respecteren. Heel hartelijk bedankt Janneke voor je prachtige bijdrages voor ons blog en we zien je graag nog eens als deelneemster voorbij komen hier bij WLVC.

Dan nu écht over naar de nieuwe challenge en daarbij is onze sponsor....


en zeg eens eerlijk....wie wil deze prachtige mal NIET winnen???



Om deze mal te kunnen winnen wordt het volgende gevraagd...

Maak een vintage kaart waarop een dier staat.....Ik wil er wél uitdrukkelijk bij vermelden dat het een écht dier moet zijn, géén teddybeer of hobbelpaard dus....om maar iets te noemen. Link je een kaart waarop geen echt dier terug is te vinden dan wordt deze zonder commentaar verwijderd.

Wat heeft ons team gemaakt ter inspiratie........
Hier komen de kaarten .....

Te beginnen met de schitterende creaties van onze gastdesigners die we nog een keer bij ons hebben hier op het WLVC-blog....

Tineke

Doris

Liesbeth

Henriëtte

Jolanda

Anneke

Janneke

Jacqueline

Marjan

Miranda

Jacomijn

Plony

Ik denk dat er wel weer wat inspiratie is te halen uit de voorbeelden en hoop dan ook dat heel veel van jullie mee gaan doen. Heb je moeite met het vinden van je plaatjes dan hebben we nog altijd aan de zijkant een pagina vintage plaatjes hè....Deze worden elke challenge vernieuwd en zo mogelijk aangepast aan het onderwerp van de challenge. Neem gerust mee waar je mee wilt werken....
Dan wil ik ook nogmaals wijzen op de punten die wij als handvaten hebben gegeven voor het vintage maken van jullie creaties....ik ga ze nog eens hier neerzetten en je kunt ze ook vinden onder het kopje regels voor deelname....:

1) vintage plaatje of stempel
2) gerafelde en/of geïnkte randjes
3) vintage papier
4) romantische items ( pinns, bedeltjes, metalen embellishments, taartrandjes enz.)
5) kant/lint
6) bloemen(toef)
7) géén felle kleuren
8) de look kan zijn antiek,nostalgisch,retro, shabby chic

De challenge loopt tot 2 juni 18.00 uur en we wensen jullie heel veel knutselplezier de komende weken.

Namens ons allen een hele fijne dag.
Lieve groetjes van Plony.


12 opmerkingen:

  1. Wat een dierenpracht, en wat een leuke nieuwe uitdaging. Gaat helemaal goed komen, denk ik...:-)
    Enne...bedankt dat ik als winnaar uit de bus kom, heel erg leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    PS: ik zal gelijk een mailtje doen toekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo dames, wat een mooie voorbeelden weer! En goed dat er bij staat dat het een echt dier moet zijn! Teddyberen zijn hot in vintageland...groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaby, gefeliciteerd !!!
    Leuke nieuwe uitdaging is er verzonnen en wat een mooie voorbeelden. Wauw.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaby Gefeliciteerd.
    DT dames weer prachtig werk.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Gaby !!
    Wat een mooie voorbeelden Dames .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super Gaby dat je dit keer de winnares bent geworden, gefeliciteerd.
    Wat een mooie inspiratiekaarten zijn er weer gemaakt prachtig, ik ga weer gezellig mee doen.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Gaby!!
    Wauw schitterend weer DT team!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende voorbeelden weer! Zeker jammer dat Janneke gaat stoppen, maar gelukkig hebben jullie een groot team!
    Gaby van harte!
    groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd Gaby,
    Ik heb mijn kaartje geplaatst.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd Gaby.
    Schitterende voorbeeldkaartjes hebben jullie gemaakt - super supermooi!
    Mijn kaartje is geplaatst.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat hebben jullie als team weer geweldige kaarten gemaakt. Gaby gefeliciteerd. Het is mij ook gelukt een kaartje te maken met een dier! Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Tsjonge, het is een hele tijd geleden dat ik meegedaan heb. Zo te zien heb ik wel het één en ander gemist. Om de schade een beetje in te halen dit keer maar gelijk twee creaties gemaakt voor deze challenge. En ik heb er weer van genoten. En Plony bedankt voor je reactie! Groetjes Lien

    BeantwoordenVerwijderen