maandag 6 april 2015

Winnaars prijsvraag 2 jaar WLVC

Goedemorgen allemaal,
Vandaag de uitslag van de prijsvraag waarbij jullie konden raden wie van de DT-leden welke kaart gemaakt had.

Er werd al aangegeven dat wij vást achter de schermen moesten gniffelen om jullie antwoorden en ja.....dat moesten we hahaha. Wat was dat leuk om jullie te zien worstelen met het plaatsen van de kaarten bij de goede persoon.

Wij hadden niet gedacht dat het zó moeilijk zou zijn maar er zaten toch een paar flinke valkuilen bij.

Eerst maar eens het rijtje zoals het had moeten zijn....

Jacqueline

Anneke

Plony

Henriëtte

Liesbeth

Jolanda

Jacomijn

Janneke

Marjan

Miranda

En.....zitten er verrassingen bij...hahaha....Ik denk het wel hè...er was ook niemand die ze allemaal goed had maar wel enkele dames die er toch best dichtbij zaten.
Wie kent ons zo goed dat ze een prijsje heeft gewonnen???

Dat is als eerste.......Tineke met 7 goede antwoorden.

De prijs van http://www.allerleileuks.nl/ is door middel van loting bij jou terecht gekomen.
Gefeliciteerd en heel leuk dat je er zoveel hebt geraden.

Met evenveel goede antwoorden is Doris onze tweede winnaar geworden en voor jou is de prijs van http://webwinkel.scrap-co.nl/ door loting bepaald.

Knap gedaan dames en zoals altijd mogen de prijswinnaars mij weer even mailen met de gegevens die ik door ga sturen naar de betreffende sponsor.
Als jullie het leuk vinden mogen jullie óók nog gastdesigner zijn voor de maand mei......dat kunnen jullie dan gelijk aan mij doorgeven als jullie mij mailen.

Heel hartelijk dank aan alle deelnemers van de prijsvraag en namens alle DT-leden wens ik iedereen een heerlijke dag vandaag.
xxx Plony



10 opmerkingen:

  1. Jullie hebben ons inderdaad flink op het verkeerde been gezet. ik heb nog even naar mijn antwoorden teruggekeken en ik had er maar 2 goed.
    Superleuk om zo te raden.
    Winnaars van harte gefeliciteerd.
    groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk ben echt verast dat ik er bij ben !!
    Heb echt een goed uurtje er mee bezig geweest om alles op een rijtje te zetten en uit te pluizen van wie wie is hi ....
    Nou ben heel blij in de prijzen te vallen .
    Fijne paasmaandag
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. stom vergeten Tineke proficiat met je eerste prijs .
      Gr Doris

      Verwijderen
  3. Tineke en Doris ... gefeliciteerd jullie zijn hele goede gokkers ...Wow ik had er maar 4 juist dus .... gebuisd ... hahaha !
    Een prettige dag, groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jullie hebben ons goed op een dwaalspoor gebracht allemaal, hihi.
    Dacht jullie toch aardig goed te kennen??? Tineke en Doris van harte Gefeliciteerd hoor!!! goed gedaan! Het was een hele leuke wedstrijd!!!!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed gedaan, dames!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat hebben jullie ons lekker allemaal in de maling genomen zeg. Ik kwam er dan ook echt niet uit, hihi. Tineke en Doris, gefeliciteerd!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tineke en Doris, hartelijk gefeliciteerd met jullie prijs!
    Wat een schitterende kaarten maken deze dames!
    Groetjes van Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd Tineke en Doris knap hoor dat jullie er zoveel goed geraden hadden, ik zat er erg naast met mijn lijstje hihi.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oohh...wat leuk dat ik er het meeste goed had geraden! Ook Doris, gefeliciteerd!
    Maar sommige van jullie hebben ons er toch wel in laten lopen door elkaars technieken te gebruiken .... ;-) Ik vond het een leuke puzzel meiden!
    Ik ga je mailen Plony.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen