zondag 12 april 2015

Weer eens wat anders, de keuze van.......Jacomijn

Goedemorgen!
Deze maand is het aan mij weer de beurt jullie te voorzien van een leuk stukje van ook weer een creatieve duizendpoot!
Wat mij als blauw-fanaat opviel was dat ze ook veel creaties in het blauw maakt en dat sprak mij gelijk al heel erg aan.
Daarnaast haar variëteit op hobbygebied en.... de prachtige afwerking en accenten!
Ook zij struint graag kringlopen en rommelmarkten af om weer een mooi brocante item aan haar verzameling toe te voegen.
Degene waar ik jullie aan voor wil stellen is:
Blogster: Jeanet Bosman
van het blog: Brocante * Toys * Broderie


Ik heb Jeanet gevraagd of ze iets over zichzelf en hoe haar passie tot stand is gekomen wou vertellen:

Ik zal iets over mezelf vertellen............
Het begon aan de keukentafel , ik woonde nog thuis en zolang ik mij kan herinneren ben ik wel met handwerken bezig. Mijn naam is Jeanet Bosman , ben getrouwd en we hebben 2 meiden.
Het handwerken heb ik toch wel van m’n moeder en oma meegekregen denk ik, ( mijn oma zei altijd wat jou ogen zien maken je handen ) , ik heb het mezelf allemaal aangeleerd door goed te kijken ,
toen ik nog thuis woonde zaten m’n moeder en ik altijd in de keuken te handwerken , breien , haken en ook kleding maken op de naaimachine vond ik erg leuk om te doen. Toen de kinderen geboren werden naaide ik bijna al hun kleding zelf, maar op een bepaalde leeftijd wilde ze dat niet meer, daarom ben ik me meer op het borduren gaan storten , dat is nu wel mijn grootste passie op het moment .
Ik heb al heel wat kruisjes gemaakt , het meeste aan oude letter lappen , maar ik vind het ook leuk om
zelf patroontjes te verzinnen en daar iets van te maken ! Het is voor mij pure ontspanning , ik sla bijna geen dag over om een stukje te borduren en er staat nog heel wat op mijn verlanglijstje om te maken.
Ik zou zeggen neem eens een kijkje op mijn blog en laat je inspireren . ‘
Groetjes Jeanet


Zijn jullie al nieuwsgierig geworden naar de creaties die ze maakt?
Dan hier alvast een voorproefje:

Zoveel moois te zien en overal staan wel leuke verhaaltjes bij hoe haar creatie tot stand is gekomen, of uitleg of een link naar een tutorial!
Ga eens heerlijk snuffelen op Jeanet haar blog en genieten van alle creaties!
Jeanet, ik wil je hartelijk danken dat je de tijd hebt genomen om hier aan mee te werken!
Ik hoop dat jullie die ook zo genoten hebben!
Bedankt voor jullie tijd en weer de hartelijke groeten namens ons allen,
Groetjes Jacomijn

9 opmerkingen:

  1. Complimenten!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt heel erg mooi!!
    Groetjes,
    Marianne MW

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende creaties allemaal ... Ooh zo gezellig ! Mijn complimenten !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi allemaal wat je maakt.
    Mijn complimenten.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hia dames , ik voelde mij super vereerd dat ik uitgekozen ben voor dit blog ! Ik dacht eerst nog huh wat heb ik met kaarten te maken..........hoewel ik dat jaaaaren gedaan heb , maar ik zocht een andere uitdaging en dat is borduren geworden , wat ik bijna geen dag oversla .
    Maar heel erg bedankt voor jullie reakties, erg leuk om te lezen !

    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn je als gast te hebben hier bij WLVC Jeanet....je maakt prachtige dingen en we hebben er van genoten.
      xxx Plony

      Verwijderen
  6. Super mooi wat jij allemaal met borduurtjes weet te maken Jeanet, ik geniet ook altijd erg van je creaties op je blog.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank jullie wel dames

    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb genoten van je verhaal Jeanet en ook de foto's van jou creaties hier op het blog maken mij nieuwsgierig...
    Prachtig mooi allemaal!
    Gezellig dat je dit met ons wilde delen.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen