donderdag 9 april 2015

En ja hoor.....de volgende sponsor heeft zich aangemeld....

Vandaag mag ik weer een nieuwe sponsor presenteren op het We love Vintage Challengeblog.
Miranda van http://www.hobbyvoordelig.nl/ heeft mij onlangs gezegd dat ze WLVC graag wil gaan sponsoren....


Hier volgt het Voorstelberichtje van Miranda....

Mijn naam is Miranda van der Struijs en ik ben eigenaresse van Hobby Voordelig samen met mijn man Ben.
Wij hebben een winkel in hobby en handwerkartikelen en bestaan alweer 16 jaar.
Ons adres is Troelstralaan 41 – Delft Zuid – Wc de Hovenpassage
 
In onze winkel vind u een breed assortiment hobbyartikelen waaronder de merken Pion Design en Maja Papier.
Verder verkopen wij heel veel merken stansen, stempels, inkt, kantjes en lintjes, bloemetjes, heel veel soorten papier, eigenlijk teveel om op te noemen.
 
Het is echt een winkel waar je op elk hoekje weer wat leuks vindt.
 
We verkopen ook een groot assortiment vintage knipvellen onder ons eigen label Hobby Voordelig
 
Er is ook een webwinkel www.hobbyvoordelig.nl daar staat een gedeelte op wat er in de winkel verkijgbaar is.
Maar voor diegene die wel eens in onze winkel zijn geweest weten dat er veel meer is.
 
Ik vind het leuk om af en toe wat te sponsoren. Het blijven natuurlijk schitterende kaarten die er op dit blog staan.
 
Groetjes Miranda
Hobby Voordelig



Welkom bij ons vintageblog Miranda en fijn je in ons sponsorrijtje te mogen plaatsen.

Iedereen een hele fijne dag, groetjes van Plony

3 opmerkingen: