maandag 2 maart 2015

Winnaar 500-kaarten-aktie

Hallo allemaal,

Zoals jullie wel weten hebben wij ivm het bereiken van 500 volgers een aktie gehouden om eens stil te staan bij een ander en je kaart eens voor iemand te maken die wel eens een opsteker kan gebruiken....om welke reden dan ook.
Wij zijn achter de schermen druk bezig geweest om adressen te verzamelen om de kaarten naartoe te sturen want helaas liepen wij tegen gesloten deuren op ivm privacy-regels.
Toch hebben de kaarten van de deelnemers aan deze aktie allemaal een adres bereikt waar dankbaar gekeken zal zijn naar de zo onverwachts ontvangen prachtige kaart met zo'n lief gebaar erachter van degene die de kaart had verstuurd.
Er was niet heel veel animo helaas voor onze aktie waar we zelf eigenlijk best wel enthousiast over waren maar dat is dan maar zo....onze bedoelingen waren meer dan goed.

We hebben met elkaar uit de inzendingen een kaartje gekozen en de maakster van dat kaartje krijgt van mij persoonlijk een prijsje......

De winnaar is geworden:

MAARTJE......



Wil jij misschien contact met mij opnemen Maartje....
Ik heb met Hennie van

geregeld dat jij wat leuks uit mag gaan kiezen voor 15 euro en dat ik 15 euro naar Hennie zal overmaken zodat jij ze kan uitgeven.
Ik hoop dat je het leuk vindt en natuurlijk horen we graag wat je hebt uitgekozen in de webwinkel bij Hennie.
Even een mailtje graag naar mij en dan krijg je de details.

Iedereen die heeft meegedaan wil ik heel hartelijk bedanken en ik hoop dat ook ná vandaag jullie kaartjes eens "zomaar" iemand zullen bereiken....gewoon omdat er mensen zijn die dat zo goed kunnen gebruiken.....een opsteker in de vorm van een prachtige met liefde gemaakte kaart.

Tot morgen bij de nieuwe challenge.....
Liefs van Plony.

9 opmerkingen:

  1. Maartje, wat een mooie kaart heb je gemaakt !! Zo lekker vrolijk.
    Gefeliciteerd met je prijs.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Maartje met je prijs!
    Je kaart is schitterend!
    En het was een leuke actie om aan mee te doen.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Maartje, je prijs meer dan verdient!! Gefeliciteerd!!
    Een mooi gebaar om de kaart naar iemand te sturen die wel een opsteker kan gebruiken!!
    WLVC bedankt voor dit mooie initiatief!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Maartje, je prijs meer dan verdient!! Gefeliciteerd!!
    Een mooi gebaar om de kaart naar iemand te sturen die wel een opsteker kan gebruiken!!
    WLVC bedankt voor dit mooie initiatief!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Maartje, gefeliciteerd!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Maartje en wat een prachtig gebaar Plony! Ik heb de aktie gemist maar ik probeer nu weer wat vaker te bloggen en zal je blog in de gaten houden. Ooit wil ik graag een poging wagen om mee te doen met jullie challenges.

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super initiatief Plony. Ik ben een hele tijd niet erg actief geweest in blogland vanwege ziekte en had de aktie dus niet gezien, spijtig want anders had ik zeker meegedaan. Maartje's kaart is prachtig, gefeliciteerd Maartje.

    Liefs, Veerle xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Maartje gefeliciteerd met je schitterend kaartje ... Geweldig mooi !
    Ik vond de actie echt een heel super mooi gebaar en heb ook mee gedaan en ben blij dat ik iemand een kaartje heb kunnen sturen ..
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beste Plony, Ik vond het eerlijk gezegd ook een super idee. Helaas is het niet gelukt om mee te doen. Ik was het namelijk echt van plan. Groetjes, Lien

    BeantwoordenVerwijderen