dinsdag 10 maart 2015

Top-3 challenge 42

Goedemorgen allemaal, hier ben ik met de top-3 van de vorige challenge....de altijd moeilijke mannenkaarten-challenge.

Tóch zullen jullie zien dat we een supergave top-3 hebben want er zijn écht geweldige kaarten gelinkt bij onze Mr.Linky.

Het DT heeft de volgende top-3 gekozen.....

Nr. 1 Chantal


Nr. 2 Frosien


Nr. 3 Cobie


Heel knap gedaan dames.....een hele mooie top-3.
Jullie mogen de badge meenemen naar je blog.....laat maar zien wat een kanjers jullie zijn.


Dan is er natuurlijk voor onze nr. 1 Chantal weer een hele mooie prijs.....deze keer dankzij onze sponsor


die de volgende prijs beschikbaar heeft gesteld....


De inhoud is een vintage blokje van Dixi Craft., lintjes van Leane, tasje van MDF en swirl border van Marieke.

Wat een gave prijs.....stuur mij even je gegevens Chantal en dan neem ik contact op met Bea om deze prijs naar jou toe te laten komen.

Dan hoop ik natuurlijk dat jullie onze baby-challenge niet vergeten en wens ik iedereen, ook namens ons DT een hele fijne dag.

Lieve groetjes van Plony.

12 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd, dames!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik nummer 1?! Wat een waanzinnig groot compliment!!! Bedankt DT team!! Ik ben hier zo blij mee :) I ga een mailtje sturen.. Frosien en Cobie van harte gefeliciteerd met jullie schitterende winnende kaarten!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartelijk gefeliciteerd met je prijs!
    Groetjes van Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaarten! Gefeliciteerd dames!

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk dat ik op de 2e plaats gekomen ben, ik probeer nog beter mijn best te doen, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn alledrie zo mooi !!!! Maar 1 moet de winnaar zijn, gefeliciteerd Chantal.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tot mijn verrassing sta ik in de top 3, hoe leuk is dat. Chantal gefeliciteerd met de eerste plaats en Frosien jij gefeliciteerd met de tweede plaats.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd dames met jullie plaats in de top 3, het zijn prachtige kaarten

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dames, proficiat met jullie top3plaatsje!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd dames met jullie top3
    ik vind ze alle 3 heel mooi geworden
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd hoor, wat een prachtige kaarten! Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Chantal, Frosien en Cobie hartelijk gefeliciteerd met jullie prachtige creaties, super mooi !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen