dinsdag 24 maart 2015

FEEST


Goedemorgen lieve allemaal hier op het WLVC-blog waar we een feestje vieren.
Vandaag is het precies 2 jaar geleden dat ik, Plony, besloot mijn eigen challengeblog te starten en ik had niet durven dromen wat dat zou gaan betekenen voor mij....en ik denk ook voor anderen.
Een vintage-blog blijkt toch wel een hele welkome aanvulling te zijn in blogland gezien de vele volgers, deelnemers en niet te vergeten de vele sponsors die wij hebben mogen begroeten in de afgelopen jaren.

Wij gaan gezellig een feestje vieren....met prijzen natuurlijk.....dankzij onze geweldige sponsors.

Wat moet je doen om een prijs te kunnen winnen???

Wij, alle DT-leden, hebben een kaart gemaakt......en geprobeerd iets te maken wat jullie niet zo 1 2 3 aan ons zullen linken....een beetje uit de comfortzone dus....maar of dat overal even goed is gelukt?????

Nu willen we graag dat je, als je mee wilt doen voor de prijzen, gaat raden van wie de kaarten zijn die we jullie gaan laten zien.

Laat een reactie achter onder dit bericht met de kaartnummers en de namen zoals jij denkt dat het zou moeten zijn.....

Is de kaart van......Henriëtte, Jacomijn, Anneke, Jolanda, Marjan, Jacqueline, Janneke, Miranda, Liesbeth of Plony....?????? Probeer het maar te raden.

Jullie mogen meedoen tot 5 april 18.00 uur en dan gaan wij uit de goede rijtjes een paar winnaars trekken voor een prijsje.....

Dit zijn de kaarten.....doe je best....

1...

2...

3...

4...

5...

6...

7...

8...

9...

10...

De sponsors die een prijsje beschikbaar hebben gesteld zijn....



en.....



Dit zijn toch wel prijzen om een gokje te wagen of niet???
We zijn heel benieuwd wat jullie er van gaan maken.....
Heel veel succes en namens alle DT-leden van WLVC wens ik iedereen een hele fijne....feestelijke....dag.
xxx Plony


20 opmerkingen:

  1. Allereerst proficiat dames met deze mooie mijlpaal! En dan hier mijn gokje want je gaat toch zoeken naar herkenning en dat zal wel juist de valkuil zijn. Wat zullen jullie veel gniffelen vandaag denk ik zo....
    1 Jolanda, 2 Miranda, 3 Plony, 4 Liesbeth, 5 Henriëtte, 6 Jacomijn, 7 Jacqueline, 8 Anneke, 9 Marjan en 10 Janneke.
    Veel plezier vandaag!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuk idee...maar moeilijk!!!
    Ik zal er ook wel helemaal naast zitten, maar toch een gokje:
    1) Plony
    2) Henriette
    3) Jacqueline
    4) Anneke
    5) Liesbeth
    6) Jacomijn
    7) Jolanda
    8) Miranda
    9) Marjan
    10) Janneke

    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allereerst GEFELICITEERD Plonymet het 2 jarig bestaan van je geweldige challengeblog...en een hele leuke puzzel heb je ervan gemaakt...
    Ik ben er toch even mee bezig geweest....pfffft moeilijk hoor..maar hier mijn uitslag...

    1- Jacqueline
    2-Anneke
    3-Liesbeth
    4-Plony
    5-Janneke
    6- Miranda
    7-Jolanda
    8- Henriëtte
    9 -Marjan
    10- Jacomijn

    Ik ben heel benieuwd....
    groetjes en een fijne dinsdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met jullie 2-jarig bestaan dames. Een kei-leuke wedstrijd, maar o o ohh
    wat is ie moeilijk. Hier is mijn poging
    1 Jolanda
    2 Janneke
    3 Jacomijn
    4 Plony
    5 Henriette
    6 Anneke
    7 Marjan
    8 Miranda
    9 Jaqueline
    10 Liesbeth

    Ik hoop dat ik er iets van gebakken heb, hihi!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Plony en dt team met jullie fantastische blog en leuk hoe jullie altijd weer een iets verzinnen om het feestje te vieren.
    ik doe gewoon een gok.
    1 Miranda, 2 Janneke, 3 Liesbeth, 4 Plony, 5 Jacqueline, 6 Jolanda, 7 Jacomijn, 8 Anneke, 9 Marjan, 10 Henriette.
    Fijne dag!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allereerst van Harte Gefeliciteerd met het 2- jarig bestaan van jullie blog ik hoop nog heel lang van jullie vintageblog te genieten en met jullie challenges mee te doen.
    Pftt best wel moeilijk hoor om te raden wie welke kaart gemaakt heeft.
    Dit is mijn rijtje geworden:
    1. Jaqueline
    2. Jacomijn
    3. Janneke
    4. Anneke
    5.Henriëtte
    6. Plony
    7. Jolanda
    8. Liesbeth
    9. Marjan
    10. Miranda

    Ik ben super benieuwd of mijn rijtje klopt we wachten af.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Allereerst, gefeliciteerd met het 2-jarig bestaan van jullie blog. Vanaf het allereerste moment ben ik volger omdat ik van vintage hou.
    Wat een leuke prijsvraag hebben jullie voor ons gemaakt! Ik heb een poging gewaagd om te raden van wie welke kaart is.
    1. Jacqueline
    2. Anneke
    3. Liesbeth
    4. Plony
    5. Henriëtte
    6. Jolanda
    7. Jacomijn
    8. Janneke
    9. Marjan
    10. Miranda
    Ik ben benieuwd of iemand het juiste rijtje heeft.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte meiden en vooral de oprichtster van het WLVC blog natuurlijk! En ga vooral nog vele jaren door met dit Vintage blog en kanjers van teamleden!!!
    Het is te leuk om mee te doen, maar haast niet te doen, al zijn er kaarten die duidelijk zijn...wat zullen jullie schik hebben! Nou daar gaat ie ( neem het niet kwalijk als ik blunder!!!) Ik denk dat.....
    1. Liesbeth
    2 Anneke
    3.Jacomijn
    4 Plony
    5 Henriëtte
    6 Jolanda
    7Jaqueline
    8 Miranda
    9 Marjan
    10Janneke

    Ik had het Janneke wel even kunnen vragen, hihi...maar weet dat ze haar mond stijf dicht had gehouden en gelijk heeft ze! Veel plezier met dit feestje!!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd met jullie jubileum. Dit blog is echt niet meer weg te denken.
    Hier mijn oplossing van de puzzel (want een puzzel was het). En ik kom weer op een hele andere uitslag dan mijn voorgangers. (Lol)
    1. Henriette
    2. Miranda
    3. Janneke
    4. Anneke
    5. Jacomijn
    6. Jolanda
    7. Jacqueline
    8. Liesbeth
    9. Marjan
    10. Plony
    Ik ben heel benieuwd hoeveel (of eigenlijk hoe weinig) ik er goed heb.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Allereerst van harte proficiat met jullie jubileum. Het is ook een super gaaf blog.
    Mijn lijstje is als volgt:
    1.Marjan
    2.Janneke
    3.Jacqueline
    4.Plony
    5.Henriette
    6.Jolanda
    7.Anneke
    8.Liesbeth
    9.Jacomijn
    10.Miranda
    Nu maar afwachten hoeveel erg goed zijn hihihi...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke prijsvraag is dit, ik doe graag mee en waag een gokje. Alhoewel je inderdaad bij sommige kaarten wel denkt dat is van die of die ben ik toch anders gaan "stemmen". Plony schreef nl dat jullie geprobeerd hebben om buiten jullie comfortzone te gaan dus verwacht ik iets heel anders van jullie ( haha, ik denk dat jullie met zijn alleen grote pret hebben met dit lijstje) daar komt het:
    1. Janneke
    2. Miranda
    3. Jacomijn
    4. Marjan
    5. Henriette
    6. Plony
    7. Jacqueline
    8. Jolanda
    9. Anneke
    10. Liesbeth

    Ik ben benieuwd wie wat gemaakt heeft, erg leuk en geweldig dat dit gezellige blog alweer 2 jaar bestaat, op naar de 3!
    Liefs Hanny,

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van harte gefeliciteerd met dit jubileum en het lijkt al weer veel langer of niet soms? Jullie horen er helemaal bij, voor 100%. Eigenlijk gewoon niet meer weg te denken op het blog want we doen enorm veel inspiratie op op jullie blog. Maar nu de oplossing. Dat was eigenlijk te moeilijk want eigenlijk zitten jullie vaak best wel een beetje op lijn dus het wordt één grote gok.
    1. Miranda
    2. Jaqueline
    3. Plony
    4. Henriette
    5. Marjan
    6. Anneke
    7. Jolanda
    8. Liesbeth
    9. Jacomijn
    10. Janneke

    Ik ben heel benieuwd naar de uitslag en natuurlijk hoop ik dat jullie nog heel veel jaren zullen doorgaan.

    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeleciteerd Plony en team met jullie jarige fantastische mooie blog !!
    Moeilijk om het juist te zeggen wie van wie is echt moeilijk ga een gokje wagen ...
    Daar gaan we ......
    1. Jacqueline
    2. Anneke
    3. Liesbeth
    4. Plony
    5. Henriëtte
    6. Jolanda
    7. Jacomijn
    8. Janneke
    9. Marjan
    10. Miranda
    Ben benieuwd wat de uitslag zal zijn.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met het 2-jarig bestaan... en dat er nog vele, vele jaren mogen volgen ...
    Dit is zeker niet gemakkelijk maar ...
    1. Jacqueline
    2. Anneke
    3. Jacomijn
    4. Liesbeth
    5. Henriëtte
    6. Jolanda
    7. Marjan
    8. Plony
    9. Janneke
    10. Miranda
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat gaat het snel twee jaar akweer van harte gefeliciteerd en wat een leuke opdracht wel erg moeilijk maar ik doe een gok
    1Jaceline
    2 Jolanda
    3 Marjan
    4 Henriette
    5 Liesbeth
    6 Plony
    7 Miranda
    8 Jacobien
    9 Janneke
    10 Anneke groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd met jullie 2 jarig blog. geweldig wat jullie aan mooie creaties maken.
    Ik heb een poging gewaagd om te achterhalen wie wat gemaakt heeft. Nou mooi niet, geen flauw idee. Dit is dus een pure gok. Wat zullen jullie een schik hebben als jullie deze reacties zien...
    Nou mijn keuze is zo:
    1: Plony
    2: Janneke
    3: Marjan
    4: Henriette
    5: Jaqueline
    6: Jacomijn
    7: Anneke
    8: Jolanda
    9: Liesbeth
    10: Miranda.
    Veel succes! groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd met het twee jarig bestaan, op nog naar vele jaren! Het is een leuk blog!
    Ik ga een gokje wagen, sorry als ik er eventueel helemaal naast zit!
    1. Anneke
    2. Henriëtte
    3. Jacomijn
    4. Plony
    5. Liesbeth
    6. Jolanda
    7. Jacqueline
    8. Janneke
    9.Marjan
    10. Miranda
    Allemaal veel succes.
    Groetjes Anita en bedankt voor deze kans, was even een gepuzzel! Voor jullie nu ook om het uit te zoeken.;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jeetje wat zijn die twee jaar snel gegaan en wat een inspiratie hebben jullie ons gegeven. Gefeliciteerd en op naar de volgende jaren.Ik waag het om mee te doen,.. maar jullie zijn allemaal geweldig.

    1. Liesbeth
    2 Anneke
    3.Henriette
    4 Plony
    5 Jacomijn
    6 Jolanda
    7Jaqueline
    8 Miranda
    9 Marjan
    10Janneke
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi hoi!
    Dit is een onmogelijke opgave.......maar vooruit dan maar, omdat jullie twee jaar zo' n succes hebben. Gefeliciteerd!

    1: Jolanda
    2: Janneke
    3: Jacqueline
    4: Anneke
    5: Liesbeth
    6: Henriette
    7: Plony
    8: Jacomijn
    9: Marjan
    10: Miranda.


    Lieve groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat vliegt de tijd zeg! 2 jaar al weer in blogland, gefeliciteerd dat er nog maar veel creatieve jaren bij mogen komen :)

    Pff... Dat is een hele lastige hoor! Maar... ik ga een poging wagen :D

    1. Jacqueline
    2. Anneke
    3.Jacomijn
    4. Liesbeth
    5. Miranda
    6. Plony
    7. Jootjesscrapcards
    8. Henriëtte
    9. Marjan
    10. Janneke

    Ik ben benieuwd wat het goede rijtje is...

    Fijne Paasdagen!

    Knutselgroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen