donderdag 12 maart 2015

Even iets anders....de keuze van Plony

Vandaag hebben we weer een blogpost met de keuze van.......
van mij, Plony dus, in dit geval.

Op pinterest kwam ik een mevrouw tegen waarvan ik vond dat ze hele leuke dingen liet zien en ik dacht gelijk aan haar als mijn keuze van de maand maart.....

Ik laat haar eerst zélf aan het woord en dan kunnen jullie hele mooie foto's bewonderen....
Ga er maar eens lekker voor zitten.....kopje koffie erbij en genieten.....

Als eerste wil ik Plony bedanken voor het vragen om iets leuks over mij zelf en mijn hobby te vertellen.
Jullie zullen mij vast kennen als Willemijn’s Brocante Hoekje. Ik ben Willemijn Arissen (Wilma) 48 jaar en net een jaar getrouwd met de liefde van mijn leven....
Ik ben eigenlijk aan de knutsel geslagen toen Hyves er mee stopte, ik knutselde wel, maar op de computer met een bewerkings programma, ik maakte krabbel plaatje voor Hyves en had ook een groep Ditjes&Datjes. Zal een aantal plaatjes ook in dit bericht laten zien.



 Ik dacht ja wat moet ik nu......toen ik dus ook Facebook ontdekte en me aanmeldde bij verschillende hobby groepen. En toen had ik de smaak te pakken en kon niet meer stoppen en alles wat ik in mijn vingers kreeg moest gepimpt worden. Tot zelfs mijn man een keer zei: “ik mag wel uitkijken anders pimp je mij ook nog hahha...”

Ik kreeg in de gaten dat ik brocante toch wel heel mooi vond en alles pimpte ik rose, wat eigenlijk niet in mijn interieur past. Wij hebben eigenlijk meer een barok style, wat sobere kleuren maar geen rose. En ja het werd steeds meer en meer en wat moet je er dan mee gaan doen??? Via via heb ik toen een keer op een Lady’s Night Party gestaan en een paar keer op rommel fairs erg leuk om te doen en dan de verrassende blikken en complimenten die je dan krijgt. Ik ben toen ook met een FBpagina begonnen om daar mijn creaties te laten zien. Wat ik zoal maak is heel verschillend, meestal kijk ik wat ik nog heb liggen en ga dan bedenken wat ik er mee kan gaan doen. Flessen, potten en ook canvassen, mixed media en haken, klein meubeltje restylen en nog veel meer.  Nou heel verhaal maar dit is het wel zo’n beetje.  Ik wens jullie veel lees en kijk plezier. En jullie zij van harte welkom op mijn pagina... https://www.facebook.com/brocantehoekje
Lieve Groetjes Willemijn











Is het niet gaaf......ik hoop dat jullie genoten hebben en ook op pinterest kun je Willemijn vinden.....
https://www.pinterest.com/Willemijntje66/~my-work~/ .
Dit was het dan weer voor deze maand.......Ik wens iedereen een hele fijne dag.....
Lieve groetjes van Plony.

18 opmerkingen:

  1. Allemaal prachtige spulletjes. Groetjes, Marianne MW

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gemaakt allemaal, ik hou daar ook zo van, supermooi!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor Willemijn om jou verhaal te lezen over je grote hobby en mijn complimenten voor de mooie dingen die je maakt, prachtig hoor.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuk Willemijn om je hier te ontmoete. Je maakt hele mooie dingen zeg! Ik ga vanavond er eens even voor zitten om al je creaties te bewonderen op je site/Facebook!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende creaties!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat geweldig leuk om dit te zien en wat ziet het er schitterend uit ik ga zeker op FB ook een kijkje nemen wat is dit genieten leuk dat je dit op ons vintage blog wil delen.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat geweldig leuk om dit te zien en wat ziet het er schitterend uit ik ga zeker op FB ook een kijkje nemen wat is dit genieten leuk dat je dit op ons vintage blog wil delen.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wouw wat ontzettend leuk Willemijn om je hier te ontmoete. Je maakt hele prachtige dingen zeg! Ik ga snel eens even voor zitten om je creaties te bewonderen op je site en Facebook! Bedankt dat je dit met ons wilde delen
    Lieve groet Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben een kijkje gaan nemen ik kan niet anders zeggen dat er prachtige dingen op staan bravo veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen