dinsdag 17 maart 2015

Een nieuwe sponsor....

Het blijft....gelukkig....heel goed gaan met de sponsoring van ons WLVC-blog en vandaag mag ik jullie weer aan een nieuwe sponsor voorstellen.......of eigenlijk stelt ze zichzelf even voor......


Op 16 februari heb ik de designteamleden van het We Love Vintage Challengeblog in mijn winkel mogen begroeten voor een workshop die door één van mijn designteamleden, Miranda Bouhof, was georganiseerd. Miranda is ook één van de designteamleden van het We Love Vintage Challengeblog en zodoende ben ik in contact met deze leuke groep gekomen.
Mijn naam is Sandra Dijkstra en ik ben eigenaresse van Scrap & Co, een scrapbookwinkel aan de Hoofdweg 76 in Klarenbeek.
Het is mijn streven om een winkel te creëren waar voor ieder wat wils is te vinden en door zo te luisteren naar de reacties van klanten, ben ik hier goed in geslaagd.
In de winkel tref je diverse merken dessinpapier aan van vintage merken tot meer eigentijdse/strakkere lijnen; Graphic45, Pion Design, Maja Design, Fabscraps, Simple Stories, Bo Bunny, Echo Park, Carta Bella etc. etc. Maar naast het papier is er nog veel meer te koop in de winkel zoals  stansen, stempels, inkt, embellishments, gereedschappen en als laatste ook Catania katoen voor haken.
Een heerlijke winkel om in rond te snuffelen of zoals ik vaak hoor ‘dit is een echte snoepwinkel voor mij’.
Het was van mij altijd al een droom om zelf een winkel te starten. In 2012 kreeg ik hiervoor de mogelijkheid en heb op 30 juni 2012 de deuren van Scrap & Co geopend.
Het scrappen was van mij een hobby en nu kon ik hiermee een winkel starten. Na een beginperiode heb ik nu een leuke groep vrouwen die in mijn designteam zitten. Ook in dit team weer DT-ers met ieder hun eigen specialiteit, waardoor we gezamenlijk een leuk workshopprogramma kunnen opstellen.
Op mijn website www.scrap-co.nl is natuurlijk alle informatie te vinden en mocht mijn winkel niet bij je in de buurt zijn, neem dan een kijkje in mijn webwinkel http://webwinkel.scrap-co.nl/
 Het lijkt mij leuk om jullie, het We Love Vintage Challengeblog, te blijven volgen en een steentje bij te dragen voor jullie creaties in de vorm van sponsoring.
Met vriendelijke groeten,
Sandra Dijkstra
Scrap & Co



2 opmerkingen: