zaterdag 28 februari 2015

Tweede en laatste reminder van challenge 42

Hallo allemaal, vandaag is het al weer tijd voor de tweede reminder van de lopende challenge waarbij we dit keer om een vintage mannenkaart vragen.
Aan het aantal inzendingen te zien (terwijl ik dit schrijf nog niet de helft van het aantal deelnemers dat de vorige challenge meedeed) is het toch een lastige opdracht dit keer. Dit terwijl er toch genoeg mannenverjaardagen gevierd worden en dus een kaart hiervoor eigenlijk onmisbaar is.

Om jullie nog wat extra inspiratie te geven heb ik zelf nog een voorbeeldkaart gemaakt.


Het is echt niet zo moeilijk hoor, gewoon een stoer plaatje, papier zonder bloemen, een strikje van touw en zoals jullie zien heb ik zelfs bloemen op deze kaart verwerkt. Als je de randjes inkt wordt het mannelijke effect ook al versterkt. Klik HIER en je kan zien welke materialen ik allemaal heb gebruikt.

Ga er toch eens voor zitten en probeer het gewoon, je zal zien dat het echt niet zo moeilijk is. De challenge loopt nog tot 2 maart 18:00 uur.

Ook wil ik jullie nog even graag herinneren aan de 500-volgers-aktie die tegelijkertijd met deze challenge sluit. Heb je nog een kaart hiervoor, zet die dan ook voor 2 maart 18:00 uur bij Mr. Linky in de desbetreffende blogpost.

Namens het hele DT-team een hele fijne dag toegewenst.
Groetjes Henriëtte


1 opmerking:

  1. wat een super mooi voorbeeld zeg. stoere kaart. en de bloemen passen er ook mooi bij,
    groetjes Alice

    BeantwoordenVerwijderen