dinsdag 10 februari 2015

Top-3 van challenge 40

Goedemorgen allemaal,

Het is weer show-time hier bij WLVC en dan bedoel ik...top-3 show-time.....

We hebben weer een prachtige top-3 maar het was heeeeel spannend deze keer....De punten lagen heel dicht bij elkaar....
Dit is de volgorde geworden....

Op 1 Odette (9)


Nr. 2 Miranda (33)


Nr. 3 Wilma (39)


Prachtige kaarten dames.....Terecht in de top-3!
Jullie mogen onderstaande badge meenemen voor op je blog.....


en natuurlijk hebben wij weer een sponsor die voor de nr.1 Odette een prijs beschikbaar heeft gesteld...


Margo heeft een bon van 10 euro beschikbaar gesteld, je mag rechtstreeks contact opnemen met Margo en dan kun je aangeven dat je de winnaar bent bij WLVC. Ze weet ervan. Veel plezier met het uitkiezen van iets leuks Odette.

Dan wijs ik nog even op onze lopende challenge waarbij je een vintage kaart/creatie kunt linken gemaakt nav 1 van de thema's. Deze challenge loopt nog tot 17 februari 18.00 uur en we zien jullie mooie creaties natuurlijk graag erbij staan.

Namens het DT van WLVC wens ik iedereen een hele fijne dag.
Groetjes van Plony.

11 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd dames!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woww, ik zie dat ik in de top3 ben beland, super hoor. Fijn dat jullie dames van het team mijn kaart zo gewaarderrd hebben , dank jullie wel. Odette en Miranda, ook jullie van harte gefeliciteerd!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd dames. Wel verdiend.
    Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd dames met jullie top 3 notering!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O wat leuk dat ik in de top 3 sta. Geweldig... Gefeliciteerd Odette met je eerste plaats en Wilma met de derde plaats..super.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow super zeg ... wat een verrassing .... Hier ben ik echt super, super blij mee !
    Wilma en Miranda jullie ook gefeliciteerd hoor, het zijn prachtige kaartjes !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. alle dames van harte gefeliciteerd en ja nummer 1 is een echte winnaar, zo mooi!!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een geweldige top 3 is er weer gekozen door jullie!!!
    Alle dames van harte gefeliciteerd en Odette met haar gewonnen prijs!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Proficiat Dames met jullie top drie !!
    Ze Zijn dan ook Schitterend echt een parel voor het oog .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen