zaterdag 7 februari 2015

Eerste reminder challenge 41

De lopende challenge  is nog maar een paar dagen onderweg en nu staan er al een aantal hele mooie kaarten en creaties bij Mr. Linky. Het is ook zo leuk om uit zoveel verschillende thema's te kunnen kiezen, er zit voor iedereen wel iets bij. We zijn dan ook heel benieuwd of we een record aantal deelnemers kunnen krijgen dit keer. Wij zitten er al klaar voor hoor, kom maar op met al jullie prachtige vintage kaarten en creaties.

Jacqueline heeft nog een prachtige kaart gemaakt ter inspiratie en het is niet erg moeilijk om te zien wel thema ze dit keer heeft gekozen.


Wat een prachtig plaatje en wat heeft ze dat plaatje schitterend verwerkt op deze kaart. Op haar blog heeft ze vast nog meer foto's staan en ook uitleg wat ze allemaal gebruikt heeft. Ga daarom gerust bij haar langs en laat dan ook gelijk een reactie achter. Ik weet zeker dat ze dit zal waarderen.

Kies uit het grid op het WLVC blog een leuk thema en doe mee met de challenge. Het kan tot 17 februari 18:00 uur.

Namens het hele DT-team een hele fijne dag.
Groetjes Henriëtte

7 opmerkingen:

  1. Mooie leuke details allemaal!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat een prachtig voorbeeldkaartje weer ... super mooie details en een prachtig plaatje ...
    Groetjes, odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig mooi! Prachtig die bloemen.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke inspiratiekaart!
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje weer, ik hoop toch weer mee te doen deze keer,
    Groetjes Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Plony
    bedankt voor de mooie complimentjes
    ik heb natuurlijk jou werk ook rustig weer bekeken en het ziet er allemaal weer schitterend uit ik ben een poosje ziek geweest maar ik ben er weer groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Plony
    bedankt voor de mooie complimentjes
    ik heb natuurlijk jou werk ook rustig weer bekeken en het ziet er allemaal weer schitterend uit ik ben een poosje ziek geweest maar ik ben er weer groetjes

    BeantwoordenVerwijderen