dinsdag 17 februari 2015

DT-dag voor het WLVC-team

Goedemorgen allemaal,

Voordat we morgen de nieuwe challenge gaan starten wil ik jullie even laten meegenieten via wat foto's van de DT-dag die we gisteren hadden als WLVC-team.

Wij bevonden ons in Klarenbeek in de winkel van Scrap & Co en als je zo tussen alle mooie spulletjes zit dan komt de inspiratie vanzelf hoor.....
Wat een leuke workshop had Miranda voor ons bedacht en wat hadden we een mooie spulletjes om mee te werken.....
Jullie gaan vást en zeker de komende tijd van alles voorbij zien komen bij de dames op hun blogs want we moeten nog het een en ander thuis afmaken en dan is het showtime....

We hebben een supergezellige goed verzorgde dag gehad en het was heel leuk om elkaar weer even te spreken en met elkaar te lachen om dingen die we niet altijd van elkaar weten hahaha.....
Zo heb ik persoonlijk...ik zal het ook met jullie even delen.....een enorme hekel aan stempelen hahahaha.......Nou.....dat weten de dames dus nu ook hihihi.....en dat voor zo'n fanatieke copic-fan....
Kleuren doe ik graag maar het stempelen zelf vind ik een crime.....altijd zit er inkt aan je vingers en dat komt dan zéker weer ergens op te zitten waar je het nu net niet wilde hebben.....bah...stempelen....hahahahaha.
In ieder geval hebben we genoten van de leuke dag en we gaan zéker nog eens bij elkaar zitten om...zoals het zo mooi werd gezegd....te scrappen en te beppen.....

Hier volgen wat foto's en dan zien we jullie heel graag morgen terug bij de nieuwe challenge....
Fijne dag verder....liefs Plony.








3 opmerkingen:

  1. Dat ziet er zeker gezellig uit.
    Ik ben wel heel erg nieuwsgierig naar het resultaat
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellige boel!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk om samen een DT-dagje te hebben en wat hebben jullie een leuke workshop samen gedaan gezellig hoor. Ik snap het al waarom het niet helemaal af gekomen is jullie hadden natuurlijk veel teveel te beppen hihi. Leuke foto's van jullie samen het is duidelijk te zien dat jullie een super dag hebben gehad. Ik ben erg benieuwd naar jullie creaties die zullen we vast binnenkort voorbij zien komen.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen