dinsdag 3 februari 2015

Challenge nr. 41 en random-winnaar 40

Goedemorgen allemaal,

Na de prachtige top-3 van 2014 gisteren gaan we vandaag weer verder in 2015.....met een nieuwe challenge....
Echter niet nadat we eerst de random-winnaar van challenge nr. 40 bekend hebben gemaakt.....49 deelnemers ( waar we natuurlijk weer heeeel blij mee zijn) en daar is als winnaar uitgekomen...



Nr. 22 en dat is Heleen ....Hartelijk gefeliciteerd Heleen, de kadobon van Gerda's Hobbyshop is voor jou. Mail mij even dan hoor je hoe je de bon kunt gaan inwisselen.

De sponsor voor de nieuwe challenge is....


en dit is het blad wat is uitgekomen en nu al bij ons te winnen is....


Wat willen wij graag dat jullie gaan doen????

Kies een thema van de foto-collage en maak daarmee een vintage kaart/creatie


Is dit even gaaf....de opdracht is verzonnen door Anneke en wij vonden hem wel heeeel leuk.

Deze maand hebben wij een gastdesigner....Ellie Bakker .... en Ellie heeft als thema gekozen "teddy bears"...


en dat ziet er super uit....een heel mooi voorbeeld om mee te beginnen.....dan nu de voorbeelden van het DT, inclusief ons nieuwe DT-lid Marjan.....

Anneke  : birds


Janneke  : sewing


Jacqueline  : teddy bears


Marjan  : flowers


Miranda  : Teddy bears


Jacomijn  : Kitchen


Plony  : Teddy bears


Liesbeth  : flowers


Henriëtte  : birds


Jolanda  : sewing


Wat een prachtig rijtje vinden jullie niet??? De dames hebben zich weer uitgesloofd voor jullie....in de hoop dat jullie je nu gaan uitsloven voor ons hahaha...
De challenge loopt tot 17 februari 18.00 uur en we zijn weer heel benieuwd naar jullie creaties.

Namens ons allemaal wens ik iedereen een hele fijne dag.
Lieve groetjes van Plony.

17 opmerkingen:

  1. Wat een gave voorbeelden, chapeau dames!!!
    En ja, de nieuwe challenge...dat moet vast en zeker gaan lukken...:-)
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Heleen met je prijs! En wat een leuke nieuwe opdracht. Ik ga zeker meedoen, alleen vind het lastig welk van de onderwerpen ik moet kiezen. Vind ze nl allemaal erg leuk. De voorbeelden zijn ook plaatjes. Groetjes, Lien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Heleen met je leuke prijs!
    En wat een prachtige voorbeeldkaarten zijn er weer gemaakt door het team.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heleen gefeliciteerd ...
    Wat een prachtige uitdaging weer .... Super mooie voorbeeldkaartjes heeft het team weer gemaakt ... Da tis genieten hier hoor !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Heleen !
    Dames wat een prachtige collectie van inspiratie voorbeelden wat zijn ze schitterend .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WOW! Absolutely gorgeous DT creations! Love them all :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte Heleen, veel plezier met je prijs en wat een leuke challenge weer, en een gave prijs!!! Ik ben al abonnee maar ga toch mijn best doen, genoeg vriendinnen die ik hier heel blij mee kan maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vergeet ik te zeggen dat er weer prachtige voorbeelden zijn gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke challenge en prachtige voorbeeldkaarten zijn er gemaakt.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldige voorbeeldkaarten...sjappoo voor jullie allemaal meiden!!!
    De challenge is een hele leuke geworden, voor ieder wat wils!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie voorbeeldkaarten!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What beautiful creations from the DT - lovely inspiration! I have entered the challenge now :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende voorbeeldkaartjes hier van
    de dames DT team , leuke challenge m'n
    kaart staat er tussen hoor ...
    groetejss Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het was weer een super leuk om voor jullie challenge deze kaart te maken...mijn keuze is op BIRDS gevaallen.....Ook het designteam heeft schitterende voorbeeldkaartjes gemaakt

    groetjes en een fijne dinsdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke challenge!
    Leuk bedacht Anneke!
    Ik kijk mijn ogen uit naar de dt voorbeelden, schitterend gemaakt en weer zo verschillend erg inspirerend!
    Ik doe graag mee maar weet niet welk thema ik moet kiezen, het bord past bij bloemen en vogels dus .....
    Fijne week
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hallo dames wat weer een leuke uitdaging.
    ik heb mijn kaart er ook net bij gezet ik hoop dat jullie hem mooi vinden.

    groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zoveel keus deze keer! De voorbeelden zijn zo mooi dat ik zou ze allemaal wel willen maken. Maar ik heb het toch maar bij een gelaten: Birds!
    Groetjes en succes met alles,
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen