donderdag 29 januari 2015

Tweede reminder van challenge 40

Vandaag is het al weer tijd voor de tweede en laatste reminder van Challenge 40.
Met dat ik dit neerschrijf besef ik dat dan ook gelijk de 1e maand van het jaar alweer bijna voorbij is. Het is al weer 29 januari vandaag, februari kondigt zich al weer bijna aan. Jullie hebben dus nog maar een paar dagen om mee te doen met deze challenge waarbij we embossing willen zien. Of het nu een geëmbost malletje is, een achtergrond gemaakt me een embossing folder of dat je embossing poeder/enamel gebruikt, alles is goed, als het maar goed te zien is op je vintage kaart.

Vandaag mag ik een extra inspiratie kaart aan jullie laten zien en ik ben weer aan de slag gegaan met embossing enamel. Ik vind dat zulk leuk spul om mee te werken en het geeft ook een extra vintage tintje aan de kaart.


Als je detailfoto's wilt zien, klik dan HIER en je komt op mijn blog terecht. Altijd leuk om te horen wat jullie van mijn kaart vinden hoor.

Meedoen kan dus nog maar een paar dagen, ik zou zeggen.......doen!!! Er is tenslotte weer een mooie prijs te winnen als je gekozen wordt door de random maar je maakt ook kans op een prijs als je in de top-3 gekozen wordt door het DT-team. Zeker de moeite waard dus.

Rest mij nog om jullie een gezellige dag te wensen namens het hele DT-team.

Groetjes Henriëtte

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart is dit, het plaatje is al zo mooi, echt wat een brocant geheel, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend kaartje is dit.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen